  • 11. Data: 2009-10-20 07:56:39
    Temat: Re: Byl sobie Buell
    Od: fv <f...@c...com>

    Kuczu wrote:

    > Blast,

    O rzeczywiście. Za słaby na początek, ale jednak był. W planach.

    "Blast, którego pojemność wynosić miała 500 ccm, a moc 34 KM, wydawał się idealnym
    motocyklem dla
    początkującego, którego z oczywistych względów w ofercie Buella nie było. Jednak
    słodki, malutki
    motocykl, zdaniem firmy, może być równie fantastycznym stolikiem tudzież pracą
    artystyczną i dużo
    lepiej prezentuje się jako kostka metalu i plastiku, niż jako wchodzący na rynek
    motocykl."

    http://www.motogen.pl/aktualnosci/zeswiata/buell-bla
    st-zrob-sobie-stolik,art164.html
    http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/ "Smashed air-cooled, 4-stroke, single
    cylinder" ;-))

    > CityX

    Równie dobrze można polecać na początek SV 1000... Czy nie? Bo niektórzy tutaj to
    nawet SV 650
    odradzają na początek...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 12. Data: 2009-10-20 07:58:17
    Od: n...@s...com

    On Tue, 20 Oct 2009 08:45:57 +0200, fv <f...@c...com> wrote:

    >Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych maszyn, ale
    jednak nie upadła..

    ta sama korporacja z tego co kojarze.
    A nie upadla bo ksiegowym i marketoidom wyszlo ze aguste kupia
    zblazowani bogacze duzo chetniej niz buella. Jako kolejna droga
    ozdobke potwierdzajaca ich status. A Buell IMHO spowszednial i byle
    klasa srednia sobie je kupowala.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-10-20 08:08:28
    Od: Przemo <p...@p...fm>

    Witam !
    szkoda bo to jest naprawdę ciekawy motocykl
    pozdrawiam Przemo
    Buell Ulysses 08

  • 14. Data: 2009-10-20 08:26:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    fv pisze:

    > Równie dobrze można polecać na początek SV 1000...

    No fakt. CityX nie ma ABS wiec sie nie nadaje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2009-10-20 08:40:40
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 20 Paź, 09:58, n...@s...com wrote:

    > A Buell IMHO spowszednial i byle
    > klasa srednia sobie je kupowala.
    Drutek, pan Ci pojechal po statusie spolecznym. :)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 16. Data: 2009-10-20 08:46:30
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-20 09:58:17 +0200, n...@s...com said:

> [...]
    > zblazowani bogacze duzo chetniej niz buella. Jako kolejna droga
    > ozdobke potwierdzajaca ich status. A Buell IMHO spowszednial i byle

    Znaczy były po prostu za tanie?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 17. Data: 2009-10-20 09:08:27
    Od: n...@s...com

    On Tue, 20 Oct 2009 10:46:30 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl>
    wrote:

    >Znaczy były po prostu za tanie?

    Mnie wychodzi ze produkt mozna sprzedac masowo i wtedy jak duzo egz
    nie schodzi to jest sie w dupie. Albo robic produkt elitarny, nie
    oszczedzac na niczym. Jak sie uda wcisnac bogatym ze posiadanie
    takiego jest dzezi, trendi i glamur (reszte dopisze Gildor) to wtedy
    ludzie ktorych stac beda sobie kupowac zeby pokazac ze ich stac, a ci
    co ich nie stac beda sie slinic na sama mysl o produkcie i jak tylko
    sie dorobia to poleca kupowac. Nie bez znaczenia jest tez fakt ze w
    masowce jest duza konkurencja.
    Model nie jest idealny bo sporo niszowych (drogich) marek upadlo, ale
    to kwestia slabych marketoidow i zbyt slabego prania mozgow :)
    BTW kupilbys dlugopis za 200 funtow ? A sa tacy co kupuja o czuja sie
    z tym wyjatkowo :)

    pozdr
    newrom

  • 18. Data: 2009-10-20 12:36:56
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 20 Oct 2009 09:56:39 +0200, fv <f...@c...com> wrote:

    [...]
    > O rzeczywiście. Za słaby na początek, ale jednak był. W planach.
> [...]

    Człowieku, doucz się!

    Przeczytaj sobie chociaż http://en.wikipedia.org/wiki/Buell_Blast

    Ten sprasowany to miał być na rok 2010. I bozia pokarała pana Buella za
    znęcanie się nad całkowicie sprawnym motocyklem i zabrała mu firmę.

    Ale twierdzenie, że Buell nie miał motocykla dla początkujących jest
    typowym przykładem wykazywania się niewiedzą.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 19. Data: 2009-10-20 13:09:54
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-20 11:08:27 +0200, n...@s...com said:

> [...]
    > co ich nie stac beda sie slinic na sama mysl o produkcie i jak tylko
    > sie dorobia to poleca kupowac. Nie bez znaczenia jest tez fakt ze w

    Nie no luz, wiem doskonale na czym polega pozycjonowanie produktów, ale
    mam niejasne wrażenie, ze Buell i tak okupował wyższą półkę (po części
    może i dlatego, że robili głównie duże pojemności). Ale przytaczana MV
    też nie jest aż tak luksusowa, patrząc choćby na komponenty -
    konkurencja z podobnymi zawiasami, hamplami, bajerancką ramą (jak
    Stukatti, Gutki, Bumy, Benelli czy nieliczne Dżapsy) również ma ceny z
    okolic sufitu. Najbardziej elytarna w tym towarzystwie byłaby chyba
    Bimota, ale co oni robią, z 1000 sztuk rocznie?

    > Model nie jest idealny bo sporo niszowych (drogich) marek upadlo, ale
    > to kwestia slabych marketoidow i zbyt slabego prania mozgow :)

    To chyba dość prawdopodobne. Zresztą od paru ładnych lat elytarność
    idzie kierunku kastomów - unikalnych, jedynych na świecie, zrobionych
    pod gust klyjenta - to dopiero full-eksluziff. Żadna tam masówka dla
    lanserskiej klasy średniej.

    > BTW kupilbys dlugopis za 200 funtow ? A sa tacy co kupuja o czuja sie
    > z tym wyjatkowo :)

    Taką tanią tandetą miałbym raz na pół roku wypełniać świstki na
    poczcie? No weź... ;-)

  • 20. Data: 2009-10-20 13:50:36
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > To co się w tej chwili dzieje z dużymi firmami, obrazuje że mają one
    > wiarę w to, że rynek można
    > oszukać. Czyli kryzysu nie ma, bo są bogaci ludzie kupujący Ducati,
    > ale coś poszło nie tak w
    > gospodarce rynkowej.
    >
    > MV Agusta moim zdaniem jest tak samo niszowa jak Buell. Trzeba te
    > motocykle na prawdę lubić i
    > podziwiać, żeby zapłacić więcej niż wymaga konkurencja i dostać
    > produkt niżej oceniany przez prasę
    > motocyklową (nie znaczy gorszy!)

    To teraz uważaj, bo tę "niszową" firmę wykupił Harley. Agusta właśnie
    zbudowała pierwszy motocykl pod skrzydłami nowego właściciela, OIDP
    nową Brutalę litra.
    Czyli jeszcze kilka lat i tę firmę HD też zamknie.

    --
    Jasio
    vx etz