  • 1. Data: 2009-10-19 18:01:47
    Temat: Byl sobie Buell
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.

    http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 2. Data: 2009-10-19 18:24:56
    Temat: Re: Byl sobie Buell
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 19 Oct 2009 20:01:47 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.
    >
    > http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/

    To kar(m)a za znęcanie się nad Blastem.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 3. Data: 2009-10-19 19:16:28
    Od: Subframe <m...@g...com>

    On 19 Paź, 20:01, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.

    Ech szkoda... budował naprawde ciekawe motocykle.
    Nastaja czasy gdy przetrwaja nasilniejsi, co nie znaczy najlepsi.

    Kto wie, może jeszcze znajdzie sie jakis rusek, tudziez hindus ktory
    wykupi ta marke razem z zalozycielem.
    Subframe.

  • 4. Data: 2009-10-19 19:58:13
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Kuczu wrote:
    > Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.
    >
    > http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/

    Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.

    [*]

    R.I.P.

  • 5. Data: 2009-10-20 04:11:20
    Od: AlF <s...@g...com>

    Kuczu wrote:
    > Byl bo juz Buella wiecej nie bedzie.
    >
    > http://motokult.pl/buell-przestaje-istniec/

    jakos mi nie przyszlo postnac newsa - widzialem praktycznie natychmiast
    jak to zostalo ogloszone. znajomy pracuje dla nich.

    decyzja zaskoczyla wszystkich, wlacznie z insiderami. z jest to a raczej
    byla 200 osobowa firma - ktora w porownaniu z japonskimi gigantami
    naprawde robila fajne motocylkle - Ulysses sie prowadzil genialnie -
    bylem na test ride. 1125 mial olbrzymi potencjal i wygrywal duzo zawodow.

    teraz mozna kupic pozostalosci z produkcji za 40% ceny.

    tutaj Eric Buell - zalozyciel - w dniu ogloszenia
    http://www.youtube.com/v/t5i7JDNACtI newsa.

    sa plotki, ze grupa prywatnych inwestorow chce przywrocic firme do
    zycia. slyszalem tez ze Yamaha jest zainteresowana tym - bylo by to
    niezle rozwiaznie ..

    pozdr ... A.

  • 6. Data: 2009-10-20 06:45:57
    Od: fv <f...@c...com>

    zarafiq wrote:

    > Szkoda :( Księgowi mają co raz więcej do powiedzenia.

    Tak gwoli jasności, to mowa o wolnym rynku, którego decyzje księgowi tylko
    potwierdzili.

    Zawsze szkoda, gdy bankrutuje firma motocyklowa, ale Buell po prostu przegrał na
    rynku europejskim.
    To zawsze był Harley bardziej niż ścigacz czy maszyna do szaleństw. Zero oferty dla
    początkujących
    ani w klasie średniej... To musiało się tak skończyć.

    Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych maszyn, ale
    jednak nie upadła..

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 7. Data: 2009-10-20 07:01:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    fv pisze:

    > Zero oferty dla początkujących ani w klasie średniej... To musiało się tak
    skończyć.

    No wlasnie. Nie wypuscili motocykli ABS i dlatego upadli.

    > Taka MV Agusta z tego co wiem, nie robi jakichś dramatycznie dobrych maszyn, ale
    jednak nie upadła..

    MV to motocykle niszowe na ktore stac niewielu. A takie firmy przezywaja
    czesto najgorsze wichury, nawet gdy potentaci maja problemy.

  • 8. Data: 2009-10-20 07:31:47
    Od: fv <f...@c...com>

    Kuczu wrote:

    > No wlasnie. Nie wypuscili motocykli ABS i dlatego upadli.

    Słuchaj, rozumiem że jest ci przykro, ale powyższy tekst był po prostu bez sensu. Po
    co usiłujesz
    zdyskredytować moje słowa? Jaki masz w tym interes?

    Nie zgadzać się to jedno, ale pojechać komuś osobiście? Możesz wymienić jakiś model
    Buell z
    ostatnich pięciu lat, przeznaczony dla początkujących?

    > MV to motocykle niszowe na ktore stac niewielu. A takie firmy przezywaja
    > czesto najgorsze wichury, nawet gdy potentaci maja problemy.

    To co się w tej chwili dzieje z dużymi firmami, obrazuje że mają one wiarę w to, że
    rynek można
    oszukać. Czyli kryzysu nie ma, bo są bogaci ludzie kupujący Ducati, ale coś poszło
    nie tak w
    gospodarce rynkowej.

    MV Agusta moim zdaniem jest tak samo niszowa jak Buell. Trzeba te motocykle na prawdę
    lubić i
    podziwiać, żeby zapłacić więcej niż wymaga konkurencja i dostać produkt niżej
    oceniany przez prasę
    motocyklową (nie znaczy gorszy!)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 9. Data: 2009-10-20 07:35:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    fv pisze:

    > Słuchaj, rozumiem że jest ci przykro, ale powyższy tekst był po prostu bez sensu.
    Po co usiłujesz
    > zdyskredytować moje słowa? Jaki masz w tym interes?

    Ja ? W zyciu

    > Nie zgadzać się to jedno, ale pojechać komuś osobiście? Możesz wymienić jakiś model
    Buell z
    > ostatnich pięciu lat, przeznaczony dla początkujących?

    Blast, CityX

  • 10. Data: 2009-10-20 07:42:24
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka
    *** "Kuczu"
    MV to motocykle niszowe na ktore stac niewielu. A takie firmy przezywaja
    czesto najgorsze wichury, nawet gdy potentaci maja problemy.

    Pan Eric dal dupy jak zwykla panna przedajna, sprzedal sie i nazwisko
    korporacji ktora go przezula i wysrala. Wydala przy tym tez kilka pierdniec
    i bekniec w stylu Blast, Firebolt, Lightninig czy Thunderbolt. Co za
    nieszczescie...nie pomogly rekordy a to w jezdzie na jednym kole a to po
    lodzie.
    Dziwi mnie ze HD nie stworzyl odrebnej klasy dla swych "wyscigowych"
    motocykli gdzie zapewne odnosilyby spektakularne sukcesy.
    Mnie osobiscie zmotywuje to wreszcie do zapisania sie na jazde probna tym
    wynalazkiem z zelmerami zanim go zezlomuja.