eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyByć może uda się przeżyć silnikom spalinowym...Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.wereti
    s.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.ne
    ws.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!pee
    r.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.h
    ighwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
    Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
    References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <sflpou$gg6$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <sflqvo$h30$1$horizn@news.chmurka.net>
    <sflvfk$jo2$1$Janusz@news.chmurka.net> <sfm50h$8tn$1@dont-email.me>
    <sfmboa$u42$1@news.icm.edu.pl> <sfvfq7$q86$1@dont-email.me>
    <lnyglq9mud2k$.1q14jwt2odgki$.dlg@40tude.net>
    <6123547b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <6443197385$20210823135149@squadack.com>
    <612395a7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <sg052i$9mb$2$Cav@news.chmurka.net>
    <61239a2d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <6820917477$20210823180618@squadack.com>
    <612484ff$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <9493622558$20210824092147@squadack.com>
    <6124a5e0$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <sg29nd$iep$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6124b1ff$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <sg2ce0$jtl$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6124ba9f$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <sg2eto$le4$1$Cav@news.chmurka.net>
    Organization: Linux Home Computers
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 24 Aug 2021 10:16:20 GMT
    Lines: 20
    Message-ID: <6124c6f4$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85.255.244.21
    X-Trace: 1629800180 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 85.255.244.21:54217
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2781
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696267
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 24.08.2021 Cavallino <C...@k...pl> napisał/a:

    > Osobiście sądzę, że na ten moment, raczej "grozi" nam mocne
    > udoskonalenie baterii, niż kolejna zmiana na inny rodzaj zasilania

    Udoskonalanie obecnej techniki akumulatorowej wg mnie już
    dużo nie da. Tu raczej właśnie jakiś przełom by się przydał,
    jakaś zupełnie nowa technika (nie mylić z technologią ;-)

    Bo to, że skrócimy czas ładowania ogniw LiPo o 50% czy zwiększymy
    stosunek pojemności do masy o 20% niewiele da- dalej będzie to drogie,
    mało ekologiczne i nieefektywne. Póki chodzi o smartfony czy
    nawet laptopy, to można z tym żyć. Natomiast w samochodach,
    nie mówiąc już o energetyce, te wady przeszkadzają mocno.

    --
    Dominik Ałaszewski (via raspbianowy slrn)
    "W życiu piękne są tylko chwile..." (Ryszard Riedel)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: