-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!b
order1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286
.net!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwi
nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<sflpou$gg6$1$Janusz@news.chmurka.net>
<sflqvo$h30$1$horizn@news.chmurka.net>
<sflvfk$jo2$1$Janusz@news.chmurka.net> <sfm50h$8tn$1@dont-email.me>
<sfmboa$u42$1@news.icm.edu.pl> <sfvfq7$q86$1@dont-email.me>
<lnyglq9mud2k$.1q14jwt2odgki$.dlg@40tude.net>
<6123547b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<6443197385$20210823135149@squadack.com>
<612395a7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<sg052i$9mb$2$Cav@news.chmurka.net>
<61239a2d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<6820917477$20210823180618@squadack.com>
<612484ff$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 24 Aug 2021 10:20:33 +0200
Message-ID: <u...@4...net>
Lines: 51
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.129.193
X-Trace: 1629793233 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 515 83.30.129.193:60668
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3459
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696255
[ ukryj nagłówki ]On 24 Aug 2021 05:34:55 GMT, Dominik Ałaszewski wrote:
> Dnia 23.08.2021 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał/a:
>> Zanim liczba elektryków osiągnie znaczący poziom, również ilość
>> produkowanej energii osiągnie swój poziom.
>
> Czyli prawdopodobnie nigdy :-)
>
> Ja nie mam nic przeciw napędowi elektrycznemu. Silnik elektryczny
> ma same zalety- jest tani, lekki, cichy, rozwija moment od zerowych
> obrotów- więc w aucie odpada kupa sprzętu. I oczywiście nie generuje
> żadnych zanieczyszczeń. Jedyny, maleńki problem, to jak mu
> dać jeść...
>
> Mam poważne wątpliwości, czy samochód na baterie jest
> rzeczywiście przyszłością, jak głoszą neof^H^H^H entuzjaści.
> Wydaje mi się to mało prawdopodobne przy obecnym stanie metod
> gromadzenia energii elektrycznej.
Jak widac - samochod elektryczny jest juz terazniejszoscia.
Teraz tylko kwestia, czy koszt baterii lub osiagalnosc surowcow
pozwola na rownie masowa elektryfikacje.
Bo jesli nie elektryk, to co za kilkadziesiat lat, jak sie ropa
skonczy?
Biopaliwa, syntetyczne, pociagi, konie ...
> Oczywiście jest też możliwość, że indywidualny transport
> samochodowy zostanie po prostu zarżnięty. Bogacze będą jeździć
> elektrycznymi suvami (czy co tam w przyszłości będzie modne),
> a biedaki na rowerkach.
O wlasnie - rowery. Elektryczne :-)
> Wtedy infrastruktura dla nielicznej
> grupy nie będzie żadnym problemem.
Elektryczna moze i nie bedzie, a drogowa ... czy rowerzysci chetnie
zaplaca chocby za remont autostrady ?
> Ciekawi mnie tylko to parcie na samochody na baterie
> w zbiorowym transporcie miejskim. Czyżby bateria ogniw
> litowo-polimerowych była tańsza i mniej skomplikowana
> w produkcji od szpulki drutu, nie mówiąc już o wpływie
> na środowisko?
Tej szpulki drutu nie ma. Trolejbusy sa w paru miastach, i jakos nie
chca sie rozpowszechnich.
No dobra - moze dawniej ropa byla tansza ... to moze teraz baterie
tansze ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.21 10:22 RoMan Mandziejewicz
- 24.08.21 10:41 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 10:46 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 10:51 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 10:59 Cavallino
- 24.08.21 11:21 J.F
- 24.08.21 11:23 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 11:37 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 11:42 Cavallino
- 24.08.21 11:45 Cavallino
- 24.08.21 12:14 ii
- 24.08.21 12:16 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 12:21 ii
- 24.08.21 12:23 ii
- 24.08.21 12:27 Dominik Ałaszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=