-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.078088095175.wars
zawa.vectranet.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
Date: Mon, 23 Aug 2021 19:53:56 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Message-ID: <sg0ncs$38a29$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <611e2fc9$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <m...@m...org>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 23 Aug 2021 17:54:36 -0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
posting-host="078088095175.warszawa.vectranet.pl:78.88.95.175";
logging-data="3418185"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0
In-Reply-To: <m...@m...org>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696240
[ ukryj nagłówki ]On 2021-08-19 12:46, Myjk wrote:
> Thu, 19 Aug 2021 12:17:43 +0200, T.
>
>> Niemiecka firma Deutz planuje wprowadzenie na rynek w 2024 roku
>> pierwszego w historii firmy silnika wodorowego.
>>
>> Silnik TCG 7.8 H2 spełnia wszystkie kryteria określone przez Unię
>> Europejską dla silników o zerowej emisji CO2.
>>
>> https://www.facebook.com/autopolska2017/posts/219288
7271009750
>
> CO2, CO2. Ale NOx trujace ludzi nadal produkuje. Poza tym sprawność takiego
> silnika będzie jeszcze bardziej żenująca niż najgorszego benzyniaka czy tym
> bardziej FCEV. Nie rozumiem skąd to uparte parcie aby utrzymać przy życiu
> spaliniaki -- przecież to nie ma kompletnie żadnego sensu.
To co ma sens? Wracalem znad morza. Nawet ruch nie wydawal sie wielki.
Do czasu zatrzymania sie i checi skorzystania z toalety...
No i tu pytanie - skoro nawet do kibla sa kolejki i trzeba czekac to co
to by bylo gdyby te wszystkie samochody w drodze (z)nad morze musialy ze
2x wymienic lub naladowac akumulatory?
Jakos sobie to ciezko wyobrazic.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.21 19:59 mk4
- 23.08.21 20:02 mk4
- 24.08.21 07:34 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 07:50 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 08:22 Cavallino
- 24.08.21 08:28 Cavallino
- 24.08.21 09:21 RoMan Mandziejewicz
- 24.08.21 09:55 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 10:13 Cavallino
- 24.08.21 10:20 J.F
- 24.08.21 10:22 RoMan Mandziejewicz
- 24.08.21 10:41 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 10:46 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 10:51 Dominik Ałaszewski
- 24.08.21 10:59 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=