  • Data: 2021-08-21 21:54:50
    Temat: Re: Być może uda się przeżyć silnikom spalinowym...
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    >> Chętnie poczytam.
    >
    > To sobie poszukaj.

    Nie ja się powołuję na wyliczenia - być może widma.

    Mi wychodzi że za nowe auto elektryczne trzeba dać ze dwa razy więcej żeby zredukować

    emisję o 20% i liczyć że być może TCO będzie takie samo o ile ktoś czegoś nie wywinie
    perspektywie 10 lat. A właśnie wywinęli z fotowoltaiką. Żaden interes.

    Zamiast robić takie wygibasy chyba prościej postawić elektrownię atomową i
    zaoszczędzić tą
    emisję co2 bezpośrednio na węglu czekając aż elektryki przejdą choroby wieku
    dziecięcego
    (m.in. akcja serwisowa bolta) przygotowując możliwości produkcji energii i sieć na to
    co
    nadejdzie, a rozwój elektryków niech sponsorują bogatsi sąsiedzi - bo u nas one nie
    mają w
    tej chwili najmniejszego sensu - nie mamy infrastruktury, nie stać nas na bycie
    testerami
    nowych rozwiązań (stosunek ich ceny do zarobków) i mamy świetnie rozwiniętą
    pseudo-ekologiczną alternatywę w postaci LPG, które wg tego co się orientuję jest tak

    dobre jak elektryk na prąd z węgla.