  • 11. Data: 2012-05-15 08:52:43
    Temat: Re: Buty taktyczne na moto...
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 17:10:51 UTC+2 użytkownik inż. Mamoń napisał:
    > Wymyslilem buty taktyczne
    > http://allegro.pl/buty-taktyczne-security-surplus-me
    mbrana-asg-42-i2296689239.html

    Lepiej szybko zapomnij o tym pomysle. Mam takie i moge powiedziec, ze te buty nadaja
    sie co najwyzej do rekreacji miejskiej, nie na motocykl (ani tez w gory). Zbyt miekka
    podeszwa i rozciagliwa skora, wysciolka jest chyba zrobiona z fizeliny bo przeciera
    sie po kilku zalozeniach, ogolie "majowa" konstrukcja. Zainwestuj pare zlotych w
    porzadne buty on-road i ciesz sie jazda!

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 12. Data: 2012-05-15 09:33:55
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 14.05.2012 09:15, John wrote:
    > Potwierdzam - Web-GoreTex, posiadam egzemplarz z identycznej promocji.
    > Woda pozostaje na zewnątrz i umożliwiają precyzyjną adaptację do pory
    > roku przy pomocy odpowiednich skarpet.

    Też mam takie, ale jednak na cieplejsze dni to się one nie nadają. Są
    ocieplane i przy takiej pogodzie jak teraz (>15) moim zdaniem średnio
    komfortowo się w nich jeździ.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 13. Data: 2012-05-15 18:02:30
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On 14 Maj, 17:10, "inż. Mamoń" <a...@g...com> wrote:
    > Bry
    >
    > 12 lat juz jezdze roznymi moturami, a jakos ciagle nie dorobilem sie
    > porzadnych lapci... I wyglada na to, ze nadal sie nie dorobie, bo jakies
    > sensowne Daytony z Gore-Texem kosztuja od tauzena w gore. Ale, z racji iz
    > aktualnie posiadane lapcie zaczynaja sie rozpadac musze kupic cokolwiek
    > Zalozenie: jakotako chroniace stope, lekkie, nieprzemakalne i... niedrogie.
    > Wymyslilem buty taktycznehttp://allegro.pl/buty-taktyczne-security-s
    urplus-membrana-asg-42-i22...http://allegro.pl/pusty
    nne-buty-taktyczne-patriot-mcallister-asg-44-i...htt
    p://allegro.pl/buty-taktyczne-patrol-z-zamkiem-coyot
    e-9-42-i230490...

    Do zakupu przyzwoitych lapci zbieralem sie ze 3 lata i nie zaluje ani
    grosika wydanego za Daytony GTX. Cudo, ciesza juz chyba szosty rok.
    Z membran mozna wymienic folie i Gore, wiec zamiast pseudo membran kup
    zwykle buty i pare reklamowek - efekt bedzie identyczny a jeszcze
    taniej. Butow sznurowanych w zyciu bym na koze nie zalozyl. Nie wiem
    dlaczego, alebotak.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (sprzedam) / Tiger 955i (nie
    oddam za zadne skarby)

  • 14. Data: 2012-05-15 20:52:13
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości grup
    > Też mam takie, ale jednak na cieplejsze dni to się one nie nadają. Są
    > ocieplane i przy takiej pogodzie jak teraz (>15) moim zdaniem średnio
    > komfortowo się w nich jeździ.

    Nie sa ocieplane. Poza skora i gore nic miedzy nimi nie ma (wiem, bo kumpel
    takie rozwalil). A to, ze skorzane buty do tego z membrana (chocby i gore)
    musza byc cieplejsze niz buty z wentylacja (w postaci np. siateczki z boku).

    A czy jest w nich goraco to sprawa dyskusyjna - ja w nich jezdze caly rok i
    nie odczuwam z tego tytulu dyskomfortu w lecie. Inna sprawa, ze w biurze
    przebieram, bo uzytkujac te buty poza moto to sie zaczyna cieplo robic. Ale
    nie podczas jazdy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2012-05-15 22:28:36
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-05-15 20:52, Ivam pisze:
    > Nie sa ocieplane.

    No "kożuszka" w środku nie ma, ale jest solidna warstwa izolacyjna. Dość
    gruba co widać dokładnie przy suwaku i wewnętrznym kołnierzu. Latem
    sobie nie wyobrażam w tym jeździć, ale Tobie ani nikomu nie zabraniam.
    Może za "miętki" jestem :)

    Poza szczytem sezonu za to używam dość często, są też wygodne do chodzenia.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 16. Data: 2012-05-15 22:34:07
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości grup
    > No "kożuszka" w środku nie ma, ale jest solidna warstwa izolacyjna. Dość
    > gruba co widać dokładnie przy suwaku i wewnętrznym kołnierzu.

    Ot - oryginalny gore. Wiele podrobek poznac po tym, ze warstwa membrany jest
    cienka jak papier i po roku sie przeciera.

    > Latem sobie nie wyobrażam w tym jeździć, ale Tobie ani nikomu nie
    > zabraniam.

    A w czym latem jezdzisz? Zastanawiam sie nad jakimis niskimi, miejskimi
    butami.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 17. Data: 2012-05-15 22:45:32
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-05-15 22:34, Ivam pisze:
    > Ot - oryginalny gore. Wiele podrobek poznac po tym, ze warstwa membrany
    > jest cienka jak papier i po roku sie przeciera.

    Nie znam się, ale mam inne rzeczy z tą membraną i są mniej ciepłe. Od
    wewnętrznej strony jest wszyta ocieplina. To nie jest samo gore.
    Przynajmniej tak to wygląda.

    Zresztą nieistotne. Nie będę się upierał. Zdarzało się jeździć w czasie
    mrozów i stopa nigdy mi nie zmarzła. Było ciepło.

    Co innego, gdy temperatura przekracza +15. Słabo już w tych butach jest.
    Cholewka też jest dość gruba. Mi się noga poci wtedy nawet na goleni :)

    > A w czym latem jezdzisz? Zastanawiam sie nad jakimis niskimi, miejskimi
    > butami.

    Takie stricte do miejskiej jazdy? To mam "dresiarskie" pumy :) Nie wiem
    czy będą Ci się podobać:

    http://www.motocyklowo.pl/_var/gfx/c2cd4574502ed8d7d
    c2296bc7fa40f35.jpg

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 18. Data: 2012-05-15 23:01:00
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "duddits" napisał w wiadomości grup
    > Nie znam się, ale mam inne rzeczy z tą membraną i są mniej ciepłe. Od

    Mam kilka par butow z gore. Kupczaki, chiruca, meindl oraz te alpiny.
    Wszedzie (za wyjatkiem chiruca) grubosc warstwy jest zblizona. Jesli mam
    ustawiac najcieplejsze:
    - meindl
    - kupczak
    - alpinestars
    - chiruca

    Ale w tych ostatnich gore wylada zdecywodowanie inaczej i bardzo szybko
    zaczal przepuszczac wode (podroba?).

    Meindle sa z nubuku, kupczak skora licowa, bardzo gruba, alpiny skora licowa
    dosyc delikatna, chiruca bardzo cienki nubuk.

    > To nie jest samo gore. Przynajmniej tak to wygląda.

    Jest, jest. Spytam kumpla czy ma jeszcze te buty i najwyzej zrobie zdjecia.

    > Zdarzało się jeździć w czasie mrozów i stopa nigdy mi nie zmarzła. Było
    > ciepło.

    To sie zgadza.

    > Takie stricte do miejskiej jazdy? To mam "dresiarskie" pumy :)

    Fajne na wyglad, ale nie pasuja do mojej nogi - dla mnie niewygodne.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 19. Data: 2012-05-18 11:58:40
    Od: Cimek <c...@g...com>

    W dniu 2012-05-14 18:40, inż. Mamoń pisze:

    > Ale mnie nie zalezy na tym, zeby byly cieple. Wrecz przeciwnie - to maja byc
    > buty na lato

    Mamoń, a czemu nie chcesz następnego modelu tych co miałeś kiedyś
    kupione u Kargula ? Tamtych juz nie produkują, ale pojawiły się podobne,
    tylko na mój gust lepsiejsze.
    --
    cimek
    | / /--- /--| VFouR Honda Team
    V / / |

  • 20. Data: 2012-05-22 16:53:10
    Od: Maciek <m...@g...com>

    Witam,
    2 lata używam Texy armijne, jak masz kogo w USA to za 50$ można takowe zakupić...

    http://www.ebay.com/itm/MADE-in-USA-NEW-US-ARMY-MILI
    TARY-POLICE-COMBAT-GORETEX-BOOTS-BATES-BELLEVILLE-/1
    90626642518?pt=US_Men_s_Shoes&var=&hash=item2c623bba
    56