  • 11. Data: 2012-03-08 13:11:50
    Temat: Re: Button - wyrównanie tekstu w pionie pod FF
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-03-07 22:52, Marek pisze:

    > http://www.w3.org/TR/2009/CR-CSS2-20090908/sample.ht
    ml

    "This appendix is informative, not normative."
    Poza tym korzystaj z aktualnej specyfikacji ;)

    > Nie ma czegoś takiego dla buttonów teoretycznie.

    Teoretycznie to jest zupełnie dowolne.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 12. Data: 2012-03-08 13:40:10
    Temat: Re: OT Re: Button - wyrównanie tekstu w pionie pod FF
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-03-08 08:49, Artur Muszyński pisze:

    > W kwestii formalnej: Preferowanym przez Mozillę skrótem jest Fx. Na
    > forum onetu bym olał, ale tutaj nie wypada.

    Ta walka jest już dawno przegrana:
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=7972
    ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 13. Data: 2012-03-09 19:04:45
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 03:34:52 +0100, MalyWesolyTroll napisał(a):

    > resource://gre-resources/forms.css

    Nawet nie widziałem, że Mozilla ma taki podgląd :-) Dzięki.
    Faktycznie Mozilla definiuje font dla buttonów o nazwie -moz-button.

  • 14. Data: 2012-03-09 19:08:15
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 14:11:50 +0100, Paweł Piskorz napisał(a):

    > Teoretycznie to jest zupełnie dowolne.

    Zerknij na to co MałyWesołyTroll zaproponował. Mozilla faktycznie definiuje
    font dla buttonów po swojemu mimo iż nie ma tego w default CSS dla HTMLa.
    Szczerze mówiąc nie wiem jak to interpretować gdyż wygląda na to jakby
    Mozilla tworzyła swój własny standard defaultowego CSS sprzeczny z W3C.

  • 15. Data: 2012-03-10 15:09:01
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2012-03-09 20:08, Marek pisze:
> [...]
    > Szczerze mówiąc nie wiem jak to interpretować gdyż wygląda na to jakby
    > Mozilla tworzyła swój własny standard defaultowego CSS sprzeczny z W3C.

    Przeczytaj jeszcze raz - tylko tym razem ze zrozumieniem - mojego
    poprzedniego posta.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 16. Data: 2012-03-10 20:54:29
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 16:09:01 +0100, Paweł Piskorz napisał(a):

    > Przeczytaj jeszcze raz - tylko tym razem ze zrozumieniem - mojego
    > poprzedniego posta.

    Przepraszam, zmęczony permanentnie już jestem...