  • 1. Data: 2012-02-29 13:53:35
    Temat: Co tak wolno?
    Od: "h...@h...hm" <h...@h...hm>

    Takie pytanie na marginesie - czemu tak wolno chodzi
    strona www.natemat.pl? Tez tak macie? Nie chodzi mi o
    wczytywanie, ale o opoznienie takie, odczucie takie jak
    kiedys na nieco wolnawym sprzecie przy flashu. Zauwazylem ze
    te ktore sprawiaja wrazenie zrobionych w podobny sposob
    sa znacznie wolniejsze -czym to jest spowodowane, co tam
    jest uzyte?

  • 2. Data: 2012-02-29 14:24:43
    Temat: Re: Co tak wolno?
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2012-02-29 14:53, h...@h...hm pisze:
    > Takie pytanie na marginesie - czemu tak wolno chodzi
    > strona www.natemat.pl?

    Bo to jest WOLNA strona WOLNYCH dziennikarzy ;)

    Ładuje się długo, bo jest kupa obrazków i jest długa jak rolka papieru
    toaletowego.
    http://www.vertain.com/m.q?req=cstr&reqid=dAv4AnsA
    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 3. Data: 2012-02-29 14:33:05
    Od: "h...@h...hm" <h...@h...hm>

    W dniu 2012-02-29 15:24, monter.FM pisze:

    > Bo to jest WOLNA strona WOLNYCH dziennikarzy ;)
    >
    > Ładuje się długo, bo jest kupa obrazków i jest długa jak rolka papieru
    > toaletowego.
    > http://www.vertain.com/m.q?req=cstr&reqid=dAv4AnsA

    Ale mi wlasnie nie chodzi o wczytywanie, a o sama nawigacje.
    Nawet jak juz sie wgra, to nie jest plynnie, scrolling lekko
    tnie. Z reszta np. Facebook tez od momentu ktorejs z wiekszych
    zmian tak ma. Dwurdzeniowy procek juz nie wystarcza, zeby
    komfortowo strony ogladac? Co za czasy.

  • 4. Data: 2012-02-29 14:51:28
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik <h...@h...hm> napisał w wiadomości
> [...]
    > te ktore sprawiaja wrazenie zrobionych w podobny sposob
    > sa znacznie wolniejsze -czym to jest spowodowane, co tam

    Tez tak mamy. Chodzi tak skokowo u mnie w jednej przeglądarce: IE.
    W O, FF i Chrome chodzi szybko. Mowie o plynnosci przewijania strony, reagowania
    na naciśnięcia klawiszy itp.
    IMO przeładowali skryptami za bardzo i IE się gubi.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 5. Data: 2012-02-29 15:21:50
    Od: "h...@h...hm" <h...@h...hm>

    W dniu 2012-02-29 15:51, Gabriel Zastawnik pisze:

> [...]
    >
    > Tez tak mamy. Chodzi tak skokowo u mnie w jednej przeglądarce: IE.
    > W O, FF i Chrome chodzi szybko. Mowie o plynnosci przewijania strony,

    Wlasnie o O, FF i Chrome pisze. IE dopiero teraz sprawdzalem i
    faktycznie jest jeszcze gorzej - tutaj rzeczywiscie wrecz skacze.
    W tych pozostalych nie ma dramatu, ale wyraznie czuc
    ze nie jest idealnie.

    >IMO przeładowali skryptami za bardzo i IE się gubi.

    Lekka ironia losu, strona ktora w zasadzie wyglada (gdy przestaniesz
    myslec o tych skryptach roznych i aktualnej modzie :>) jak poczatki html
    (z wyj menu na gorze) a nie dziala plynnie.

  • 6. Data: 2012-02-29 18:18:54
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 14:53:35 +0100, h...@h...hm napisał(a):

> [...]
    > przy flashu. Zauwazylem ze te ktore sprawiaja wrazenie zrobionych w
    > podobny sposob sa znacznie wolniejsze -czym to jest spowodowane, co tam

    witamy w swiecie, w ktorym kazda strona musi miec ikonki zaciagajace
    skrypty z google+, facebooka, twitera, linked in, dodatkowo strona musi
    przez js przesylac dane do google analytics, jakichs sieci reklamowych,
    adwords itp

    zainstaluj w przegladarce rozszerzenie blokujace takie rzeczy (sam uzywam
    Ghostery w Chrome, jest chyba tez dla Firefoksa) i zobaczysz jak nagle
    strona ruszy z kopyta.

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk
    http://tradematik.pl - wtyczka do WordPress

  • 7. Data: 2012-02-29 18:22:37
    Od: "h...@h...hm" <h...@h...hm>

    W dniu 2012-02-29 19:18, Konrad Karpieszuk pisze:

> [...]
    > skrypty z google+, facebooka, twitera, linked in, dodatkowo strona musi
    > przez js przesylac dane do google analytics, jakichs sieci reklamowych,

    Tak tez wlasnie myslalem, ze to przez to.

    > zainstaluj w przegladarce rozszerzenie blokujace takie rzeczy (sam uzywam
    > Ghostery w Chrome, jest chyba tez dla Firefoksa) i zobaczysz jak nagle
    > strona ruszy z kopyta.

    Ooo, dzieki.

  • 8. Data: 2012-02-29 18:34:36

    > Ooo, dzieki.

    Faktycznie, jest strona ciut mniej ociezala,ale widac jednak, ze np.
    ten skrypt ala FB wczytujacy np. obrazki dopiero jak sie do nich
    "doscrolluje" tez jednak cos zabiera (no bo jak nie to, to juz nie wiem
    co).