  • 1. Data: 2012-03-01 09:57:53
    Temat: domena .tk
    Od: "nolina " <n...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Nie znam się na www i mam pytanie w kwestii darmowej domeny .tk.
    - czy jest ona tożsama z domenami np: .pl, .de, com.pl .us ...etc.?
    - na czym polega że jest ona bezpłatna? wiem że reklam już chyba nie ma tam
    - czy istnieją inne tego typu domeny?

  • 2. Data: 2012-03-01 10:55:47
    Temat: Re: domena .tk
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    W dniu 2012-03-01 10:57, nolina pisze:
    > Witam
    > Nie znam się na www i mam pytanie w kwestii darmowej domeny .tk.
    > - czy jest ona tożsama z domenami np: .pl, .de, com.pl .us ...etc.?

    Tzn? Jest to domena krajowa. Sa ograniczenia w wyborze
    nazwy gdy wybierasz domene za darmo.

    > - na czym polega że jest ona bezpłatna? wiem że reklam już chyba nie ma tam

    Jak sie chce ja zalozyc na dwa i wiecej lat od razu to sie juz placi.
    Musi byc minum 25 wejsc w ciagu 90 dni (czyli formalnosc).

    > - czy istnieją inne tego typu domeny?

    Nie znam.

  • 3. Data: 2012-03-01 13:02:54
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Thu, 1 Mar 2012 09:57:53 +0000 (UTC), nolina napisał(a):

    > Witam
    > Nie znam się na www i mam pytanie w kwestii darmowej domeny .tk.
    > - czy jest ona tożsama z domenami np: .pl, .de, com.pl .us ...etc.?

    Teoretycznie tak.
    W praktyce - przez darmowość - takie domeny są traktowane przez
    wyszukiwarki (a przynajmnniej Google) "po macoszemu".
    Jeśli Ci zależy na obecności w Google, to ja bym jednak startował z domeną
    o lepszej reputacji :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2012-03-01 13:26:16
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    W dniu 2012-03-01 14:02, Kapsel pisze:

> [...]
    > wyszukiwarki (a przynajmnniej Google) "po macoszemu".
    > Jeśli Ci zależy na obecności w Google, to ja bym jednak startował z domeną

    A to dlatego po 2 tygodniach nie znajduje mi dominrpg.tk hah.
    Nie da sie nic z tym zrobic?

  • 5. Data: 2012-03-01 20:55:34
    Od: "Izaak Goldstein" <i...@n...tk>

    Dnia 01-03-2012 o 14:02:54 Kapsel <k...@o...pl> napisał(a):

    > Teoretycznie tak.
    > W praktyce - przez darmowość - takie domeny są traktowane przez
    > wyszukiwarki (a przynajmnniej Google) "po macoszemu".

    Nie potwierdzam.

    Mam szereg takich domen (.tk) i ze względu na treść są lepiej traktowane
    przez G. niż domeny krajowe.

    --
    Izaak

  • 6. Data: 2012-03-02 11:37:54
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Thu, 01 Mar 2012 21:55:34 +0100, Izaak Goldstein napisał(a):

    > Nie potwierdzam.
    >
    > Mam szereg takich domen (.tk) i ze względu na treść są lepiej traktowane
    > przez G. niż domeny krajowe.

    Chodzi mi, że na starcie "masz minus" i jesteś na cenzurowanym, nie że
    Google ignoruje (bo nie ignoruje).

    Ostatnio podobny numer był z polskimi domenami regionalnymi, którym ostro
    poleciały pozycje, w sumie dlatego że są tanie i tym samym dużo spamu na
    nich było. Google po czasie wprowadzone zmiany w tym zakresie w zasadzie
    cofnęło, ale przez ponad miesiąc były klocki.

    Jak dokładnie jest z .tk (ile mocy tracisz) nie powiem, bo nie testowałem,
    niemniej rzecz najprawdopodobniej ma miejsce.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2012-03-02 11:39:16
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Thu, 01 Mar 2012 14:26:16 +0100, M...@i...pl
    napisał(a):

    > A to dlatego po 2 tygodniach nie znajduje mi dominrpg.tk hah.
    > Nie da sie nic z tym zrobic?

    Tzn. Google wie że "istniejesz" i indeksuje Twoją witrynę:
    https://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=s
    ite:dominrpg.tk

    --
    Kapsel