  • Data: 2010-07-10 22:02:24
    Temat: Re: Burak w Photoshopie
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sat 10 of Jul 2010 20:24, J.F. wrote:

    > Moze tak mialo byc ? Po co ma sie widz szczegolami przejmowac ?
    >
    > Nawet na to nie zwrocilem uwagi za pierwszym spojrzeniem.
    > Natomiast twarz faktycznie - za bardzo czerwona.
    >
    > J.
    >
    > P.S. Moja twarz tez cos za bardzo czerwona na zdjeciach wychodzi.
    > Mniej alkoholu pic czy pudrowac sie ?

    Na cienki naskórek nie ma rady. Ja się muszę strzaskać na mahoń
    żeby gęba buraczana nie wyszła, a z flashem to czysta magenta
    wychodzi i tylko po kolorze oczu widać, że to nie balans walnięty.
    Poza tym niektóre aparaty, szczególnie Nikon E5400, potrafią
    mocno zaburaczyć twarze i skórę w ogóle.

    --
    nb