-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-m
ail
From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Date: Wed, 03 Feb 2010 21:39:38 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 40
Message-ID: <hkcmtt$j7l$1@news.dialog.net.pl>
References: <hk3oks$dqu$1@inews.gazeta.pl> <hkc764$a0n$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.8.106.45
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1265229565 19701 78.8.106.45 (3 Feb 2010 20:39:25 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 20:39:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hkc764$a0n$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252334
[ ukryj nagłówki ]Nooo... i poszalelim ;)
Górka nadal (a może jeszcze bardziej nawet) nieprzejezdna, zrobił się
lód w międzyczasie. Wszystkie jednoosiowe nadal... nie dają rady, te
które zjeżdżają czasami nawet bokiem trochę idą (jak abs uzna że auto
stoi i przestanie kierowcy pomagać (słabemu zapewne).
Pojechałem z kolegą S4-ką z napędem na 4 i blokadą tylnego mostu. Ruszyć
ze środka górki się nie dało, przy lekkim rozbiegu szedł ładnie, ale na
zapiętym moście tylnym. Bez niego uślizgiwał o wiele łatwiej. O ruszeniu
z miejsca nie było mowy.
Volvica za nie ma żadnych układów którymi kierowca mógł by się pobawić -
wszystko bierze na klate komputer. W efekcie dało się ruszyć ze środka
górki, ale nie było to nic przyjemnego - trwało długo i było widać że
momentami co i raz jakieś koło przegrzebało się przez lód. Generalnie
system sprawdził się - samochód wyjechał, ale audica zrobiła to ...
hmm... gładziej*? Może też dlatego że z lekkiego rozpędu.
W każdym razie, napędy zasługują na szacun moim zdaniem, w sytuacji gdy
zależy kierowcy na przedarciu się przez otoczenie takie jak przykładowo
dzisiaj w B-B natura zaserwowała - bezapelacyjnie.
Do jazdy wyczynowej Volvica się nie nadaje... nie takie przeznaczenie
samochodu, Audi natomiast jak najbardziej z tego co czułem, za to co i
raz ryliśmy podwoziem... No cóż, w końcu nie było all na początki nazwy
i podnieść się nie dało :)
Pamiętajcie proszę jeszcze jedno, jestem kierowcą, nie ekspertem, mogę
pisać nieskładnie ;)
Ach, jeszcze jedno. W Audicy jedno koło było zimowe ale z rezerwy - nic
o nim nie wiemy poza tym że inne niż trzy pozostałe. W każdym razie na
zahamowanych wszystkich kołach zsuwaliśmy się dokładnie tak samo, więc
chyba podobnie z przyczepnościa było.
Miłego.
Irek.N.
* w volvo koła losowo szarpały i w efekcie samochodem trochę huśtało w
boki, w audi tego zjawiska nie było, koła nie były dohamowywane, więc
tylko zsuwał się z gracją, albo szedł do przodu oczywiście.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.10 01:57 J.F.
- 04.02.10 10:24 n...@o...pl
- 04.02.10 10:35 n...@o...pl
- 04.02.10 10:41 Cavallino
- 04.02.10 14:33 Maciej Browarczyk
- 04.02.10 14:39 kamil
- 04.02.10 15:21 kamil
- 04.02.10 20:49 Irek N.
- 04.02.10 20:57 Maciej Browarczyk
- 05.02.10 09:11 n...@o...pl
- 15.02.10 01:44 myciu
- 15.02.10 01:46 myciu
- 15.02.10 22:04 J.F.
- 16.02.10 00:07 myciu
- 16.02.10 00:10 myciu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=