  • Data: 2010-02-02 13:43:40
    Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    WIHEDCNF pisze:

    > Hmm...mam dokładnie odwrotne doświadczenia, nissan 4x4 na letnich śmigał
    > pod dość stromą górkę, na którą ja swoim autkiem bałem się w ogóle
    > spróbować na zimówkach, jechałem inną drogą może o połowę mniej stromą a
    > i tak było cholernie ciężko.

    4x4 w takich vitarach, patrolach i podobnych to opona na ktora
    wlasciciel mowi letnia, to czesto jakis AT z bieznikiem mocniej pocietym
    w porownaniu z szosowa opona i nierzadko obok AT jest na tej gumie
    oznaczenie M+S.

    Sam zdjalem na jesieni z Vitary jakies Pirelli cos tam AT M+S i
    zalozylem opony firmy (nie pamietam jakiej) ale tez M+S. Tyle ze bieznik
    to maja poszatkowany jeszcze dwa razy gesciej.

    KJ