eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-VRe: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Mihaj" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Date: Tue, 2 Feb 2010 10:53:30 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <hk8smp$900$1@news.onet.pl>
    References: <hk8os2$tfc$1@news.onet.pl> <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abmn51.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265104409 9216 83.7.233.51 (2 Feb 2010 09:53:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Feb 2010 09:53:29 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <3...@n...onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8050.1202
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8050.1202
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251880
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3...@n...onet.pl
    ...
    >> Ale auto nie jest do podnoszenia na kolumnowym podnośniku!
    > No coś Ty?!? Przy każdej wymianie opon była podnoszona.
    > Przynajmniej ze 12 razy.

    na podnośniku możesz też wykazać, że auto ma dwumetrowy prześwit - przecież
    ma! ;-)

    >> Mówimy o realnych
    >> warunkach eksploatacji - zima, zróżnicowana przyczepność podłoża,
    >> nierówności, podjazdy.
    > W takich warunkach tył dołączony jest stale przez sprzęgło.
    > Przynajmniej przy prędkościach "terenowych". Tego doświadczyłem
    > empirycznie.
    > Widać to też właśnie na podnośniku i na rolkach stacji diagnostycznej.
    >
    >> Stare CR-V miały do niczego napęd tylnej osi, w
    >> kolejnych generacjach poprawiano go, ale i tak nie jest równie sprawny
    >> jak
    >> dobrze wysterowane systemy haldeksopodobne,
    > Jest lepszy, bo tył trzyma w momencie ruszania nawet bez różnicy
    > prędkości.
    > I teraz wytłumacz wszystkim dlaczego tak się dzieje?
    > Był taki film promocyjny Hondy z 2001r. Może tam coś widać?
    > Pozdrawiam.

    Nie może trzymać bo działa dopiero, gdy jest różnica prędkości. Taka jest
    zasada działania. W nowszych Haldeksach
    jest elektryczna pompa, która daje wytwarza ciśnienie niezbędne do
    natychmiastowego zadziałania bądź zablokowania sprzęgła. W systemie Hondy
    czegoś takiego nie było, więc ulegasz sugestii, że tył masz napędzany bez
    poślizgu przodu i podczas ruszania.

    MP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: