-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Mihaj" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Date: Tue, 2 Feb 2010 09:48:03 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 28
Message-ID: <hk8os2$tfc$1@news.onet.pl>
References: <hk6im5$dh1$1@news.onet.pl> <3...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: abmn51.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1265100483 30188 83.7.233.51 (2 Feb 2010 08:48:03 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Feb 2010 08:48:03 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <3...@n...onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8050.1202
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8050.1202
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251864
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:3...@n...onet.pl
...
>> Układ napędu tyłu działa więc dopiero gdy
>> zachodzi poślizg przedniej osi...
> Nie musisz cytować folderu. Znam go od 2001r.
> Podnieś sobie autko na kolumnowym podnośniku i zobacz kiedy działa? I
> zastanów
> się dlaczego od razu zjeżdża ze zwykłych rolek w stacji diagnostycznej?
> A później rozbierz to sprzęgło i zobacz z czego są okładziny?
> Wtedy możemy podyskutować.
Ale auto nie jest do podnoszenia na kolumnowym podnośniku! Mówimy o realnych
warunkach eksploatacji - zima, zróżnicowana przyczepność podłoża,
nierówności, podjazdy. Stare CR-V miały do niczego napęd tylnej osi, w
kolejnych generacjach poprawiano go, ale i tak nie jest równie sprawny jak
dobrze wysterowane systemy haldeksopodobne, nie mówiąc o czysto
mechanicznych z międzyosiowym mechanizmem różnicowym.
Z uporem powtarzasz, że w CR-V jest "wiskoza" nie wiedząc, co to właściwie
oznacza. "Wiskoza" wzięła się od przenoszenia napędu drogą tarcia
wiskotycznego, czyli lepkościowego. Takie sprzęgło jest na przykład w
starych VW Syncro lub w Pandzie 4x4. W Twojej Hondzie nie ma takiego
sprzęgła, jest za to sprzęgło cierne - wielotarczowe mokre, czyli pracujące
w oleju. Jeśli chcesz dyskutować, ustal co jest przedmiotem dyskusji.
Pozdrawiam serdecznie :-)
MP
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.10 10:02 Mihaj
- 02.02.10 10:25 n...@o...pl
- 02.02.10 10:53 Mihaj
- 02.02.10 11:06 Mihaj
- 02.02.10 10:58 AL
- 02.02.10 12:36 Sebastian Kaliszewski
- 02.02.10 12:34 Sebastian Kaliszewski
- 02.02.10 12:56 Sebastian Kaliszewski
- 02.02.10 12:30 Mihaj
- 02.02.10 13:34 KJ Siła Słów
- 02.02.10 13:44 Mihaj
- 02.02.10 13:49 KJ Siła Słów
- 02.02.10 13:43 KJ Siła Słów
- 02.02.10 14:07 Mihaj
- 02.02.10 15:12 KJ Siła Słów
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=