eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-VRe: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.telbank.pl!
    news.task.gda.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Mihaj" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Date: Mon, 1 Feb 2010 13:50:09 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <hk6im5$dh1$1@news.onet.pl>
    References: <hk3oks$dqu$1@inews.gazeta.pl> <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aahn103.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265028613 13857 83.4.195.103 (1 Feb 2010 12:50:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 12:50:13 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <3...@n...onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8050.1202
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8050.1202
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251668
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3...@n...onet.pl
    ...
    > Witam serdecznie.
    >
    >> - Honda CR-V nawet z pomoca popychaczy - nie dala rade wjechac
    > Musiał być na letnich.
    > Jeździłem 6 lat i 300kkm CR-V. Nawet po tym przebiegu, gdy wiskoza już
    > mocno
    > wyła, to wciąż trzymała i nawet nie trzeba było w takich sytuacjach
    > buksować
    > kołami. Po prostu swobodnie się wjeżdżało, gdy autka z napędem na jedna oś
    > mieliły śnieg.
    > Pozdrawiam.
    >

    Skąd Ci się wzięła "wiskoza" w Hondzie CR-V? Nie masz w niej (o ile ją w
    ogóle miałeś) żadnego sprzęgła wiskotycznego (lepkościowego) a wielotarczowe
    sprzęgło cierne włączane jest hydraulicznie. Sterowane jest różnicą ciśnień
    z pomp napędzanych od przedniej osi (wał wejściowy) i tylnej osi (wał do
    tylnej przekładni głównej). Układ napędu tyłu działa więc dopiero gdy
    zachodzi poślizg przedniej osi i przestaje działać, gdy zanika różnica
    prędkości obrotowych. I dlatego jest do d... bo aby zadziałał musi dojść do
    poślizgu przodu, ale gdy już działa, to poślizg się zmniejsza więc maleje
    napęd na tył i przód znów się może ślizgać. Dodając to tego sporą zwłokę
    czasową potrzebną na wytworzenie ciśnienia włączającego sprzęgło cierne nie
    dziwi chaotyczne i przez to nieskuteczne działanie.

    Pozdrawiam
    MP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: