  • Data: 2010-01-31 18:56:47
    Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z boku hondy jak byk napis 4WD, a tylne kola tak jakby losowo sie
    > zalaczaly. Przod buzowal - a tylna os sie nie dolaczala.
    > Jedynie w paru sytuacjach sie dolaczyla - ale i tak w niczym nie pomogla.

    nie wiem jak tam rozwiązano napęd,
    u mnie w tucsonie jest najprymitywniejsza wersja 4wd - sprzęgło wiskotyczne,
    działa to tak ,że po ok 0,5 sekundy uślizgu przoduu włącza się tył i działa
    jakiś czas, co najmiej kilkanaście sekund,
    dodatkowo można zablokować podział momentu 50:50,

    ten mój napęd to cudo nie jest, ale tej zimy frajdy dostarcza,

    może owa honda ma jakiś przełącznik, który wyłączono
    P.