  • Data: 2010-02-01 00:22:14
    Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > ML 4Matic to tez zadne cudo terenowe, pewnie lepiej od bulwarowek ale
    > nadal daleko mu do napedow konkurencji z tej klasy pomijajac Volvo, bo
    > taka sama kaszana dolaczana ;]

    Nie takie złe rozwiązanie, mieszkam w mieście nieźle pofałdowanym
    geologicznie ;) i tej zimy napęd przydał się kilka razy. Pamiętam jak z
    pizzeri dwa osobowe nie mogły odjechać, aż w końcu z rozbiegu poszły
    (górka jakieś 50m w wyślizganym śniegu - paskudnie pochyła). Mój
    dołączany bez problemu poszedł... nawet nie czułem by uślizgiwał.
    Nie zdarza mi się też odśnieżać... od czasu 4x4, a wcześniej bywało
    niewesoło.
    Moze w tej CR-Vce coś jednak zrąbane było.

    Poza tym zastanówcie się proszę do czego chcecie napęd wykorzystać.
    Widzę to tak - jeśli do wygrzebania się z opresji to dołączany jest cacy
    (a jeszcze lepiej jak ma reduktor i blokady), a jak do polepszenia
    właściwości trakcyjnych (szybka jezda) - to chyba tylko
    _torsenopodobny_. Nie ma jednego idealnego rozwiązania do wszystkiego,
    przynajmniej ja to tak czuję.

    Pzd,
    Irek.N.