  • Data: 2010-01-31 22:08:05
    Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Browarczyk pisze:

    > ML 4Matic to tez zadne cudo terenowe, pewnie lepiej od bulwarowek ale
    > nadal daleko mu do napedow konkurencji z tej klasy pomijajac Volvo, bo
    > taka sama kaszana dolaczana ;]

    ale to nie mial byc przytyk do ML - nawet nie wim jaka to ma zdolnosc
    terenowa - ale to, ze bez prolemu jednak wtargal na gore - a chwile za
    nim (nie wiem juz z jakim trudem) pojawilo sie na gorze rowniez male
    Polo, ktore tez musialo dac rade i to po tym wyslizganym juz sladzie po
    Hondzie).

    Dotad myslalem, ze ten dolaczalny naped jakos pomaga w takich m.in.
    sytuacjach - ale to co zobaczylem w tym CR-V rozczarowalo mnie zupelnie
    - wiec na kija mi takie 4x4 skoro w sytuacjach awaryjnych (pod gorke na
    sniegu) nie dziala to tak jak powinno.

    --
    pozdr
    Adam (AL)