  • Data: 2013-02-28 16:56:26
    Temat: Re: Bufor / bezpiecznik "automatyczny" 12V
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 16:34:22 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Ja bym zostawił zasilacz.

    Zobaczymy. Jak będzie źle - zostawię.

    > 12V to paskudnie niskie napięcie. Przy większych prądach dają znać o
    > sobie spadki napięć. Wspólne zasilanie w jednym pomieszczeniu jeszcze
    > ma sens. Ale nie całe mieszkanie a tym bardziej dom.

    Też właśnie u mnie w... w 75% powiedzmy chodzi właśnie o jedno pomieszczenie, a nawet
    wręcz o jedną szafę IT. Pozostałe 25% to wspomniana kamera i niezbyt rozbudowane
    oświetlenie LED. I jedno i drugie nie pobiera dużego prądu, linie zasilające są
    rozdzielone, akurat spadki napięcia nie będą tu problemem na 100%.

    J.