  • Data: 2014-08-18 18:27:59
    Temat: Re: "Budżetowy" telewizor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Aug 2014 17:26:32 +0200, "J.F."

    >Podobno taki specjalista jesteś a czasami jak coś palniesz... o
    >pętlach słyszałeś? A o io pooling? Inicjaljzacja peryferiów wymaga
    >użycia pętli (enumuracja), czekania na odpowiedź/zasoby, opóznienia
    >itp. Takich peryferiów jest kilkanaście, KAŻDY inaczej się
    >komunikuje, z inną prędkością, innym interfejsem/protokołem bo sa
    >różni dostawcy tych peryferiów.

    no i powoli dochodzimy do sedna - telewizor wolno startuje, bo system
    sprawdza peryferia, ktorych w nim nigdy nie bylo i nie bedzie :-)
    Bo system jest uniwersalny i nikomu sie nie chce przygotowac wlasciwej
    konfiguracji dla modelu.

    Choc w sumie ... kineskop w telewizorze zawsze sie dlugo nagrzewal i
    klient jest przyzwyczajony, a pare sekund to i tak szybciej niz stary
    :-)
    (ale w starym fonia ruszala szybko).

    J.