  • Data: 2014-08-18 18:19:07
    Temat: Re: "Budżetowy" telewizor
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-18 18:12, Marek wrote:
    > Podobno taki specjalista jesteś a czasami jak coś palniesz... o pętlach
    > słyszałeś?

    Co to ma do rzeczy.

    > A o io pooling?

    Telewizor to framebuffer, czujnik podczerwieni i gniazdko USB. Żadne z
    nich nie wymaga jakiegokolwiek poolingu dłużej niż mikrosekundy w
    najgorszym razie.

    > Inicjaljzacja peryferiów wymaga użycia pętli
    > (enumuracja)

    JAKICH PERYFERIÓW ????

    >, czekania na odpowiedź/zasoby

    Czyli znaczy że spieprzone hardware jesli to czekanie wymaga czasu
    większego niż milisekunda.

    > , opóznienia

    Po co?

    > itp. Takich
    > peryferiów jest kilkanaście, KAŻDY inaczej się komunikuje, z inną
    > prędkością, innym interfejsem/protokołem bo sa różni dostawcy tych
    > peryferiów.

    Jakie peryferia u diabła masz w TV? Te śmieszne duperele typu jakaś
    magistrala I2C do glowicy w.cz. która nie wymaga żadnych inicjacji?

    Ty mówisz o sytuacji kiedy mamy do czynienia z PC. W telewizorze *NIE*
    mamy do czynienia z PC. To tylko smierdzące lenistwo programistow
    tłumaczy dlaczego musza czekać i "enumerować" coś co na 10000% istnieje
    i sie nie zmienia. Idę o zakład że to było tak "- Panie kierowniku, ale
    kernel bsd wstaje 10 sekund, nie możemy nic zrobić. - Dobra, to pakujcie
    do pudełek i czekajcie na premie".