  • Data: 2014-08-18 17:26:32
    Temat: Re: "Budżetowy" telewizor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" napisał
    On Sun, 17 Aug 2014 20:13:14 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak, tak, chciałbyś.

    Jasne :-)

    > W panasonicach jest freebsd, kernel musi wystartować (3sek),

    Ale co to znaczy ? W 3 sekundy daje sie zrobic ponad miliard
    rozkazow, kernel nie jest taki duzy :-)

    >remount / rw (kolejne 2 sek bo / to flash więc wolny),

    Chyba szybki ? :-)
    coz takiego ten rmount robi, ze wymaga 2 sekundy ?
    Powinien przeczytac pare sektorow i ustawic pare adresow pamieci :-)

    >start usług i aplikacji - kolejne 5 sek. Już jest 8 sek.

    I tu podobne zastrzezenie - co te uslugi robia, ze tak dlugo startuja
    :-)

    >Rozwiązanie które proponujesz nie przeszło bo za drogie (customowy
    >os, jego rozwijanie), gotowiec tańszy.

    Przeciez jedno drugiego nie wyklucza.

    >Jedynie faktycznie dla geeków mogliby zrobić wersje, która w czasie
    >boot"u wyrzuca konsole na ekran tv (dmesg/printk), żeby wiedzieli
    >dlaczego czekać muszą. Myślę, że przyjeliby ze zrozumieniem długi
    >start tv :).

    Wtedy bym wiedzial ze ... tyle zajmuje konwersja tych literek na
    piksele :-)

    I nawet czytanie tego OSa z karty nie tlumaczy tych 8s, bo ile
    okrojony OS zajmuje - 10 MB ?

    Testowanie sprzetu, ktorego nie ma i timeouty :-)

    J.