  • Data: 2012-12-09 22:18:53
    Temat: Re: Budżetowy SDD :)
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-09, JoteR <j...@p...pl> wrote:
    > Że pominąłem "ale nie w najbliższej przyszłości"?
    > Zakładam, że owa "najbliższa przyszłość" to kilka góra kilkanaście
    > miesięcy, więc wtedy będziesz się cieszył równie dobrym słuchem, jak

    Decyzja zapadnie do lutego.

    > Jaki będzie docelowy system? Bo przy takim Windows (obojętnie jakiej
    > maści) ten Scorpio sobie raczej nie pośpi. Każda praktycznie akcja na

    Nie jestem aż taki biegły w Windowsie, ale podejrzewam, że wyłączenie
    indeksowania już może sporo dać.
    W wariancie hardcoreowym: dysk montowany tylko gdy jest potrzebny.

    Docelowy system:
    SSD: Windows (główny, codzienny OS), oprogramowanie, Virtualbox, 1 VM,
    wszelkie podręczne "My Documents" itp.
    HDD wewnętrzny: drugi OS, pozostałe windowsowe VMy, duże pliki aktualnie
    potrzebne, mp3 itp.
    HDD zewnętrzny: cały magazyn, pierwszy backup

    > iż to nie jego wołano. A dopóki się nie rozpędzi, system będzie w tym
    > czasie zamrożony. Nie mówiąc o tym, że przy takim użyciu Start/Stop Count
    > (w S.M.A.R.T.) szybko się przekręci.

    I znowu: nie jestem pewien jak, ale teoretycznie powinno się dać
    "wystartować" dysk, a potem dopiero go zamontować, co powinno załatwić
    sprawę zamrożenia. Nie mniej nie miałem jeszcze czasu myśleć nad
    konkretnym rozwiązaniem. Niewątpliwie efekt tego myślenia może
    spowodować np. olanie tego HDD i kupienie drugiego SSD (niechętnie, bo
    pewnie tak szybko nie stanieją) lub kupienie zewnętrznej obudowy z eSATA
    (to już prędzej).

    pozdrawiam,
    PK