  • Data: 2012-12-10 00:51:42
    Temat: Re: Budżetowy SDD :)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PK" napisał:

    > A jako zamontowany katalog na nieindeksowanej partycji? Szczerze pytam,
    > bo nie próbowałem. W takie rzeczy bawię się zazwyczaj na Linuxie :).

    Niestety, nie mam jak teraz sprawdzić, a wówczas, gdy jeszcze walczyłem z
    usypianiem całego tego bałaganu (bynajmniej nie z powodu hałas -
    rozpędzający się sekwencyjnie łańcuch dysków SCSI dawał nieporównanie
    więcej doznań akustycznych niż gdy cały ten pociąg szedł na pełnych
    obrotach) jeszcze się nie bawiłem w montowanie woluminów pod katalog,
    hołdowałem bowiem zasadzie: jeden dysk - jeden wolumin - jedna literka dla
    Windy. Ale mam nadzieję, że podzielisz się informacją, jak to teraz
    wygląda pod nowymi systemami, może w 7 i 8 coś pod tym względem poprawili
    i próba dostępu np. do C: nie stawia na nogi wszystkich podłączonych
    napędów.

    JoteR