  • Data: 2011-11-08 12:49:16
    Temat: Re: Budżetowe opony zimowe 205/55R16 - co polecacie?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 8, 10:05 am, Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>
    wrote:

    > Mi na zeszłą zimę sporo taniej wyszło kupić felgi blaszanki 15 cali z
    > nowymi oponami niż same opony na 16 cali. Jeno ja mam ten wredny drogi
    > rozmiar z obniżonym profilem (205/50).
    >
    > S.

    205/55R16 są w dobrej cenie :) porównując do innych rozmiarów i
    profili z 16" ;) jeno zimówki trzeba kupować latem - wtedy dobre
    zimowe w tym rozmiarze kosztowały ~200zł za sztukę w opony com.
    Teraz w tym rozmiarze to ja będę nabywał letnie na następny sezon -
    albo jak się zima rozszaleje na całego :)

    Pozdrawiam !