  • Data: 2011-11-09 06:46:34
    Temat: Re: Budżetowe opony zimowe 205/55R16 - co polecacie?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j9btl7$g0$1@inews.gazeta.pl...

    > A ja mam sentyment do Nokiana po WR G2, 205/55/16 były naprawdę świetne.
    > Te nowe, WR D3 mi się nie podobają, nie przepadam za "jodełkami", wolałbym
    > prędzej WR A3, ale ich cena jest zaporowa. WR G2 zostały już tylko H XL
    > z totalnie powaloną ceną - dwa lata temu kupowałem takie za 350zł/sztuka,
    > a teraz kosztują prawie 700zł... O_o
    >
    > Chyba się skuszę na Bridgestone LM30, bo już nic innego potencjalnie
    > ciekawego, w znośnej cenie i przy tym nie jodełkowatego mi do głowy
    > nie przychodzi... Chodzi o 205/55/16 91H.
    >
    > W moim przypadku argument "kup kartofle 195/65/15, felgi + opony są tańsze
> [...]
    Ja kupiłem w tym rozmiarze Fuldę Kristall Montero 3 za 365 zł (ale indeks
    T). Jeszcze za mało przejechałem żeby ją ocenić ale wg testów jest bardzo
    dobra (w niektórych testach najlepsza) na śniegu, lód też nie najgorzej,
    mokro i sucho raczej poniżej średniej, do tego cicha. Ja akurat podchodzę do
    opon zimowych tak że mają być najlepsze na śniegu i lodzie bo wtedy
    najczęsciej wpadam w poślizgi. Mokra, a zwłaszcza sucha nawierzchnia jest
    dla mnie o wiele łatwiejsza do wyczucia i z wystarczającym zapasem
    przyczepnosci do mojej jazdy.