  • Data: 2016-03-02 12:12:24
    Temat: Re: Budki znikają - rozwój....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Od razu po zalogowaniu się na pierwszej stronie jest nazwa mojego
    >telefonu (nawet ze zdjęciem), co jak rozumiem system operatora

    Rozumiem ze piszesz o stronie klienta na www ?
    A jaki operator ?

    >wydedukował sobie z numeru IMEI lugującego sie do sieci z ich kartą
    >SIM.

    A nie jest to ten telefon, ktory Ci sprzedali ?
    Ogladasz z komputera, czy z telefonu ? Czy z komputera przez internet
    z telefonu ?

    Nazwa telefonu chyba jakos przez przegladarke przekazywana jest.

    >Obok linki "Autokonfiguracja" i "Kontakty". Tu ja z kolei
    >wydedukowałem, że te moje kontakty dadzą się autokonfigurować.
    >Same kontakty łatwo opisać przeglądając biling i podpisując numery
    >(po czymś takim w bilingu pojawiają sie również słowne opisy).

    Zapis kontaktow do telefonu niewatpliwie jest, na kilka sposobow, no
    ale ustalic je ... zagladac w billing to troche nieladnie ...

    >Podejrzewam, że miejscowy operator nakazał instalację budek swojemu
    >"wyznaczonemu". A ten pomyślał chwilę i policzył, że taniej mu będzie
    >łączyć za darmo, niż bez przerwy wymieniać rozbite automaty.

    Jest to mozliwe, tym niemniej - nadal ktos za to placi.

    > O tym
    >fakcie mówili mi znajomi mieszkający na stałę w tym mieście -- trochę
    >dla porównania z naszymi geniuszami telekomunikacji tamtego okresu,
    >którzy dwoili sie i troili, żeby tylko rozmowy były u nas drogie.

    No wiesz, Cejrowskiego mozna poogladac, on Meksykiem zachwycony.
    Np jedziesz ulica, siedzi czlowiek z puszka, wrzucasz mu jakies
    drobne.
    A on o te ulice dba, dziury zasypuje itp. I ludzie wrzucaja.

    Ale czy to mozna przeszczepic do nas ?

    >Wtedy komórek w zasadzie jeszcze nie było.

    No to jak do USA zadzwonic ?
    A prawda - mozna na koszt odbiorcy, mozna podyktowac nr karty
    kredytowej ...

    J.