  • Data: 2016-03-01 14:22:49
    Temat: Re: Budki znikają - rozwój....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dziki Facet" napisał w wiadomości grup
    lektronik.pl...
    W dniu .11.2015 o 20:01 W <w...@w...pl> pisze:
> [...]
    niczne-znikaja-z-polskich-ulic,596676.html
    > Skoro się opłaca to weź w utrzymanie.

    >Byłem niedawno w Genewie i ... było tych budek tam z kilkanaście. Coś
    >ta zagramanica w PL jest przeceniana...

    Kilkanascie na cala Genewe to nieduzo.

    >Odnośnie samych budek, to przypomina mi się pewna sytuacja sprzed
    >kilku lat. Nie takie czasy odległe, bo czasy wszędobylskiego
    >androida 4, więc niedawno, gdzie każdy już miał nie tyle komórkę, co
    >wręcz smartfona. Byłem w Krakowie i pechowo stłukła mi się szybka,
    >przez co nie dało sie wybrać żadnego numeru i zadzwonić. Na
    >szczeście udało mi się na BP kupić kartę tel do budki i zadzwonić z
    >budki w pewne miejsce, gdzie zadzwonić musiałem. Owszem, rozmowa
    >kosztowała krocie, ale cóż poradzić - budka mnie wtedy wyratowała z
    >problemów.

    a) a numer pamietales ? Wiekszosc ma zapamietane w telefonie :-)
    b) telefon mozna kupic za 50 zl. Choc w takim przypadku to kto wie,
    czy nie lepiej nowy drogi smartfon.
    c) no fakt - nie zawsze da sie ten telefon kupic, a numery ciagle na
    starym :-)

    >Jestem za tym, by budki pozostały.

    A ile jestes sklonny za to zaplacic ?
    No bo nie ukrywajmy - budki z rozmow juz sie nie utrzymaja, zaplaca
    klienci/podatnicy/akcjonariusze ...

    >Można np. dołożyć w nich moduł do ładowania urzadzeń USB (jak
    >telefon komórkowy), moduł infoshopu, biletomat itd. I najważniejsze,
    >żeby można było to doładować bilonem ew kartą płatniczą. Karta tel.
    >ma ten feler, że ma określoną datę ważności, ale i

    No, czasy takie, ze rozmowy moga byc za darmo.
    Po wysluchaniu 5 minut reklam, albo podaniu swojego e-maila i
    wyrazeniu zgody na spamowanie przez miesiac :-)

    J.