eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaBudki telefoniczne TP - baza budek, demontaż, kradzież? Gdzie zgłaszać? gdzie ustalać?Re: Budki telefoniczne TP - baza budek, demontaż, kradzież? Gdzie zgłaszać? gdzie ustalać?
    From: Telemach <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Budki telefoniczne TP - baza budek, demontaż, kradzież? Gdzie
    zgłaszać? gdzie ustalać?
    Date: Wed, 13 Oct 2010 12:05:00 -0700 (PDT)

    > Mam swoją stronę. W miarę możliwości uzupełniam o kolejne fotografie.
    > Obrazki działają w Firefoxie po najechaniu na podkreśloną lokalizację,
    > np. tu <http://telefix.terramail.pl/a_25_81_82_83.htm>.

    Ja tez mam swoja strone ale jeszcze ja remontuje i odnawiam.
    Jak moglem to tez robilem zdjecia ciekawych telefonow i tak mam na
    przyklad
    fotki pilotazu automatow Netii tych co licznie nad morzem lata temu
    powiesili.
    Mam rowniez fotke tego unikatu jakim byly automaty sprzedajace karty
    telefoniczne.

    Niestety brakuje mi zdjec pilotazu telefonow tpsa tych co startowaly w
    przetargu gdzie wygral Ascom.
    Moze ktos posiada zdjecia ?

    - Telemach -