eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaBudki telefoniczne TP - baza budek, demontaż, kradzież? Gdzie zgłaszać? gdzie ustalać?Re: Budki telefoniczne TP - baza budek, demontaż, kradzież? Gdzie zgłaszać? gdzie ustalać?
  • Data: 2010-10-14 09:25:16
    Temat: Re: Budki telefoniczne TP - baza budek, demontaż, kradzież? Gdzie zgłaszać? gdzie ustalać?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wiwany napisał:
    > On 13 Paź, 19:58, Atlantis<m...@w...pl> wrote:

    > 2. aspekt- w swych kalkulacjach jakie to PAS-y są niedochodowe TP
    > skrzętnie przemilcza kwestię tego, że ich obecność to możliwość
    > konkretnych oszczędności na...reklamie i wizerunku firmy. Mam na myśli
    > to, że zwłaszcza pełne kabiny to dobre 6m2 powierzchni reklamowej w
    > centrach miejscowości. Do wykorzystania na własną promocję operatora,
    > albo stricte komercyjną. To są konkretne zyski/oszczędności "przy
    > okazji".

    Własny wizerunek też mogą poprawić
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=19373

    TP: biegi między budkami telefonicznymi

    Przemek

    PS. BTW, przepraszam, za brak raportu automatycznego za wrzesień, ale
    gdzieś wcięło mi notatki. Mam nadzieję, że je znajdę do końca
    października i zrobię 09 i 10/10 razem :-).