eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaBudki telefoniczne TP - baza budek, demontaż, kradzież? Gdzie zgłaszać? gdzie ustalać?Re: Budki telefoniczne TP - baza budek, demontaż, kradzież? Gdzie zgłaszać? gdzie ustalać?
  • Data: 2010-10-10 08:18:19
    Temat: Re: Budki telefoniczne TP - baza budek, demontaż, kradzież? Gdzie zgłaszać? gdzie ustalać?
    Od: wiwany <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Paź, 22:49, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > raczej zlikwidowano

    > blulajn nie ma zwiazku z budkami i nie musi znac szczegolow
    > odsylanie na policje jest nie na miejscu, aczkolwiek zawsze to jakas
    > propozycja

    > wlascicielem budek jest publitel
    > tp ogranicza sie do ich obslugi operatorskiej i obowiazku utrzymywania
    > pewnej ilosci, co realizuje wlasnie przez publitel
    > blulajn nie ma obowiazku wiedziec, co sie dzieje z kazda budka, ani jakie sa
    > wobec nich plany wlasciciela
    > a patrzac chocby tutaj:http://www.publitel.pl/mozna domniemywac, ze dla tp
> [...]

    Publitel został zlikwidowany lata temu, a funkcje przez tę jednostkę
    wróciły do firmy macierzystej. Nikt nie wie kto się tym zajmuje.
    Ostatni ślad to TP w Olsztynie..

    Natomiast nie ma problemu by uszkodzenia, również kradzieżowo-
    wadalistyczne zgłaszać na Błękitną- buro naprawa, klawisz bodaj 4.
    Tyle, że trwa to dłużej gdyż system najpierw domaga się dwukrotnie
    wstukania numeru linii abonenckiej, której zgłoszenie dotyczy.
    Z powodzeniem zgłaszałem tak np. demolkę szafy kablowej.