  • Data: 2013-12-08 09:56:12
    Temat: Re: Brother - kompromis
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Kamil napisał w niedziela, 8 grudnia 2013 07:29:

    > A jeśli to sam atrament to w jaki sposób uszkadza on głowicę?

    Wystarczy, że ma trochę inne parametry wysychania albo lepkość.
    W przypadku głowic wymienianych razem z tuszem nie ma to większego
    znaczenia, bo głowica i tak idzie do kosza, ale jeżeli jest to stała
    głowica i tylko wymienia się atrament (albo dolewa do głowicy
    wymiennej), to można sobie zrobić trochę kuku.

    Poza tym barwniki w zamiennikach mogą (choć nie muszą) mieć
    trochę inne odcienie, niż oryginały. Na grafikę typu wykres nie ma to
    większego wpływu, ale kiedyś wysmarkałem prawie cały zapas zamiennego
    tuszu próbując ustawić dobre parametry druku zdjęć - choć na
    oryginałach wystarczyło trochę podregulować gammę.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.