  • Data: 2013-12-08 16:43:51
    Temat: Re: Brother - kompromis
    Od: Chris <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-08 07:29, Kamil pisze:

    > To Twój merytoryczny argument? Dyskutan stosujący argument"bzdury" jest
    > kandydatem do black list.

    Niestety kolego nie masz racji .. tak lepiej ?

    > same
    >
    > Większość elektroniki obecnie jest produkowana w Chinach. Nawet wyroby marki
    > Intel. Amerykańce ze wstydem przyznaja, że 90% komponentów ich komputerów to
    > Made in China.

    No i co to wnosi do dyskusji ?? podałem w swoim poście że tusze org i
    reg są produkowane w Chinach ALE W RÓŻNYCH FABRYKACH a ty wyciągasz z
    tego tylko słowo Chiny.

    > Jaka konkretnie jest przyczyna? Jeśli zamiennik to kartdridż z głowicą to też
    > pada drukarka? A jeśli to sam atrament to w jaki sposób uszkadza on głowicę?
    > Pewnie chiński, głowica to wykrywa i uszkadza się. Coś słabe te Twoje argumenty.

    Ale nigdzie nie napisałem że kartridze uszkadzają drukarkę, znowu
    piszesz niestety bez sensu i bez argumentów.
    Tylko że w zamiennikach nie jest ten sam atrament co w oryginale i tym
    właśnie się różnią i dla tego jest inna jakość, dla czego już było
    pisane wcześniej.