  • Data: 2013-12-05 21:03:11
    Temat: Re: Brother - kompromis
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris wrote:

    > Być może ale jak chce się dużo drukować to kupuje się laser :)

    Laser kupuje się albo do zastosowań typowo biurowych - dużo czarno
    białych dokumentów typu tekstowego.
    Atramentówka jest wolniejsza, ale za to może drukować zarówno tekst, jak
    też wysokiej jakości wydruki w kolorze. Na tej konkretnej drukarce
    drukowałem zdjęcia wysokiej jakości i efekt jest super. Oczywiście na
    odpowiednim papierze, czyli w tym wypadku Premium Glossy. A przecież
    formalnie to nawet nie jest drukarka klasy Photo, tylko zwykła kolorowa
    drukarka biurowa z czterema tuszami.

    Wiadomo, że za drukarkę z CISem trzeba zapłacić na dzień dobry sporo
    więcej niż za tanią drukarkę która kosztuje 150 zł i po wydrukowaniu 150
    stron trzeba kupić kartridże za 160 zł. Jeżeli ktoś potrzebuje drukarkę
    do doku, żeby wydrukować od czasu do czasu kilka stron, to tania będzie
    lepsza. Ale do drukowania więcej stron, bardziej opłaci się ta droższa,
    ale za to z tanim tuszem.