  • Data: 2010-07-22 02:23:06
    Temat: Re: Brother MFC-250C
    Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka pisze:

    > Chodzi mi po prostu o to czy dużo jej brakuje do nowszego modelu.
    > Niemniej jednak tak sobie popatrzyłam i poczytałam i widzę, że ta
    > drukarka jest na czasie (fax, skaner, obsługuje karty pamięci i drukuje
    > zdjęcia z telefonu).

    Czyli chyba wszystko co ważne?

    > Szkoda, że nie ma drukowania na płytkach
    > cd-rom,dvd.

    To chyba mało która ma...

    > Z faxu chyba jednak nie będę mogła korzystać, bo mam telefon
    > przez bramkę voip i router :-( Nie mam czynnego gniazdka TPSA, jest
    > nieczynne - jako "ozdoba" ściany ;-)

    Fax przez VOIP zależy głównie od operatora. I tego czy bramka odpowiedni
    kodek ciągnie.

    > Jest automatyczny podajnik. Trzeba naładować kasety papierem. Koperty
    > też można hurtowo.

    Chodziło o podajnik skanera.
    ;)

    > Ta drukarka nie posiada faxu (z tego co widzę w internecie)?

    Znaczy moja? Posiada.
    ;)

    > Tak się zastanawiam czy nie wymienić tej drukarki na Canon Pixma MP550.
    > Co o tym sądzisz?

    Sprawdź czy są zamienniki i ile kosztują?
    AFAIK Canony bodaj mają chipy komplikujące sprawę - musi być chip który
    jeszcze resetować trzeba.

    I przede wszystkim ile będziesz drukować? Jeśli mało / b.mało, możesz
    używać oryginalnych - tyle że do drukowania tekstów zamienniki są równie
    dobre, nie ma sensu przepłacać bo różnicy nie widać.
    Oryginalne warto do drukowania zdjęć, ale jeśli chcesz dużo fotek
    drukować to i tak lepiej system stałego zasilania podłączyć, karmiony z
    butelki.
    ;)

    > Moja drukarka Lexmark 1020 przepięknie drukuje tylko nie chcę wywalać
    > już po mniej więcej 120 zł na tusz kolorowy. Teraz już się boję kupić
    > pojemnika z nieoryginalnym kolorowym tuszem, bo jak rok temu kupiłam na
    > giełdzie komputerowej za Stodołą za jakieś 60 zł to okazało się, że jest
    > w nim tylko niebieski i żółty tusz, nawet czarnego nie było. Drukowałam
    > potem już z tego pojemnika dokumenty w blado-niebieskim kolorze :-(
    > Papier fotograficzny mam w domu, bo do drukarki Lexmark sobie kiedyś
    > kupiłam.
    > Sporo zdjęć nie będe drukowała. Na początek może 10.

    Jaki format?
    Jak mały (10x15) to może lepiej drukarkę termosublimacyjną specjalnie do
    tego celu?
    Poczytaj dyskusje na cyberfoto, był potężny wątek o drukowaniu zdjęć.

    Pozdrawiam,
    Kuba