    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Bridezillas atakuja! Cala prawda o fotografii slubnej ;)
    Date: Fri, 11 Feb 2011 23:39:44 -0800 (PST)

    On Feb 8, 10:11 am, Piotr Molski <p...@a...pl> wrote:
    > na kafeteria.plhttp://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=473
    6329
    > uwielbiam to forum ;) Kobiety pisza na nim bez zahamowan co je boli.
    > Szczerze i prosto z mostu. Mozna sie dowiedziec co sadza Panie o
    > Panach itp.
    > W tym watku panna mloda podaje do sadu fotografa.

    Po przeczytaniu calosci, widze ze opinie o fotografach sa takie, jakie
    znam od wielu lat z ust moich zadowolonych klientow a w szczegolnosci
    klientek.
    Fotograf, ktory nie potrafi zrobic zdjec zgodnie z oczekiwaniami
    klienta, nie powinien sie brac za wykonanie uslugi.
    Fotosempusy, fotografikusy i tym podobne fotooszusci, powinni byc
    podawani do sadu i przykladnie karani odszkodowaniami.
    Na duzo ponad 1 tysiac obfotografowanych slubow w ciagu przeszlo 30
    lat, tylko 2 razy mialem powazniejsze reklamacje klientow ze
    straszeniem sadami.
    W jednym z tych wypadkow wystapiono przeciw mnie ze skarga do Cechu, w
    ktorym komisja nie miala watpliwosci, ze klient nie ma racji.
    Na te ilosc slubow nie zdarzylo sie ani razu, zebym jakies zamowienie
    slubne, zawalil niewykonaniem uslugi.

    veri