  • 51. Data: 2010-01-06 18:00:45
    Temat: Re: Brawo dla drogowców w Nowy Rok
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Wednesday, January 6, 2010, 11:16:05 AM, you wrote:

    > Po pierwsze: odśnieżają. Po drugie: jak odśnieżają i dalej pada to korki
    > od razu powstają. Po trzecie: wcześniej, czyli przed opadami, pługi nie
    > mają co odśnieżać.

    Ale problem polega właśnie na tym, że w rzeczywistości te pługi na
    drogi NIE wyjeżdżają. Ty twierdzisz, że wyjeżdżają przed początkiem
    opadó a ja twierdzę, że wyjeżdżają jak już napada tyle, że ruch stoi.
    I polemizuję z tezą, jakoby trzeba było czekać na _koniec_ opadów.
    Przypomnę: "Uważasz, ze odsnieżanie ma jakikolwiek sens, w trakcie
    opadów?" bo dyskusja już tak odjechała, że pozapominaliście o co szło.

    > Ty.

    Doprawdy?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 52. Data: 2010-01-06 18:02:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kuba,

    Wednesday, January 6, 2010, 11:17:42 AM, you wrote:

    > wydaje mi sie, ze jestes dupek :P

    Taka argumentacja zdecydowanie kończy dyskusję.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2010-01-06 19:41:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil,

    > A polowa tej grupy, w tym zapewne Ty i reszta narzekajacych, powinna teraz
    > pracowac, a nie siedziec na usenecie i udawac przed szefem, ze cos robia.
    > Hipokryzja wieje na kilometr.

    Kolejny z braku argumentów wali "ad hominem"? A jeśli jestem sam
    sobie szefem to też mi nie wolno wchodzić na grupy dyskusyjne wtedy,
    kiedy mi się podoba?

    Czy ta grupa jest o samochodach czy o prawie pracy?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 54. Data: 2010-01-06 22:28:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz wydusił z siebie te słowy:

    > Taka argumentacja zdecydowanie kończy dyskusję.

    to byl wysublimowany EOT, jesli sie nie domysliłes - no w każdym razie na
    poziomie Twojej odpowiedzi.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 55. Data: 2010-01-06 23:56:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Przypomnę: "Uważasz, ze odsnieżanie ma jakikolwiek sens, w trakcie
    > opadów?" bo dyskusja już tak odjechała, że pozapominaliście o co szło.

    U mnie najpierw wyjeżdżają solarki, potem pługi rozstawiają się po
    różnych zatoczkach i jak już opady mają się ku końcowi zaczynają
    zgarniać śnieg i błoto. Tak było dzisiaj, tak samo było przy poprzednich
    większych opadach (16-17 XII o ile dobrze pamiętam) Mimo padającego
    śniegu i "strasznych korków" z roboty dzisiaj wracałem ledwo dziesięć
    minut dłużej.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 56. Data: 2010-01-07 00:22:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

> [...]
    > większych opadach (16-17 XII o ile dobrze pamiętam) Mimo padającego
    > śniegu i "strasznych korków" z roboty dzisiaj wracałem ledwo dziesięć

    Nie mam pojęcia, gdzie jest to "u mnie". Mogę tylko pogratulować tak
    sprawnych służb. I naprawdę chciałbym, żeby tak było wszędzie. może z
    wyjątkiem tego solenia, to uważam, że piasek i odgranięcie sypkiego
    i/lub mokrego w zupełności by wystarczyło. Trochę soli tylko przy
    roztopach, żeby się nie robiły placki lodu na asfalcie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 57. Data: 2010-01-07 08:51:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Nie mam pojęcia, gdzie jest to "u mnie". Mogę tylko pogratulować tak
    > sprawnych służb.

    Default panie, default ;-)

> [...]
    > i/lub mokrego w zupełności by wystarczyło. Trochę soli tylko przy
    > roztopach, żeby się nie robiły placki lodu na asfalcie.

    Bez solenia samochody ubijają śnieg i potem pługi nie mogą go zgarnąć.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 58. Data: 2010-01-07 09:06:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Thursday, January 7, 2010, 8:51:43 AM, you wrote:

    > Default panie, default ;-)

    Bardzo to dziwne w świetle tego, co widuję w TV po każdych "nagłych"
    opadach...

    Ubity śnieg w mieście?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 59. Data: 2010-01-07 09:21:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-07, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Bardzo to dziwne w świetle tego, co widuję w TV po każdych "nagłych"
    > opadach...

    "Warszawa sparaliżowana niespodziewanymi opadami" to o wiele lepszy
    temat niż "ulice były przejezdne, a trzy godziny po końcu opadów
    główne ulice były czarne". Co do korków: większość ulic jest
    zakorkowana, jak się trafi co dziesiąty nieumiejący ruszać to wszystko
    zaczyna stać i nijak nie da się tego zmienić.

    > Ubity śnieg w mieście?

    Tak. Bardzo ładnie to widać jak się przejedzie z posypanej ulicy na
    nieposypaną. Oczywiście nie jest to takie dokładne ubicie jak piesi
    robią na chodnikach.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 60. Data: 2010-01-07 09:46:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz wydusił z siebie te słowy:

    > Bardzo to dziwne w świetle tego, co widuję w TV po każdych "nagłych"
    > opadach...

    znaczy sie swoją wiedze odnośnie służb odnieżania opierasz na tym co podaje
    TV w swoich 'niusach'

    No to gratuluje rzeczowości dyskusji.