  • 41. Data: 2010-01-06 09:45:37
    Temat: Re: Brawo dla drogowców w Nowy Rok
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jan 2010 23:51:12 +0100, osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > Pomiędzy "drogi non-stop czarne" a "całkowicie zatrzymanym ruchem z
    > powodu 20+ cm błota posniegowego i/lub rozjeźdżonego śniegu" widzę całe
    > spektrum możliwych rozwiązań.

    ja też naukę jazdy. Bo jak ktoś nie umie jeździć po 20cm rozjeżdżonego
    śniegu to może niech lepiej odda ten papierek co mu dali
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2010-01-06 10:24:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Wednesday, January 6, 2010, 8:55:10 AM, you wrote:

    > Obecnie ekipy odśnieżające wyjeżdżają przed początkiem opadów. Chcesz
    > zapłacić za pług co pięćset metrów? Bo jak nie to będzie ślisko i będą
    > korki. Jakbyś się nie zaperzał to rzeczywistości nie zmienisz.

    Jakiej rzeczywistości? Tej w której pługi nie odśnieżają, bo stoją w
    korkach? Jakby wyjeżdżały wcześniej, to by w korkach spowodowanych
    opadami nie stały. I kto tu zmienia rzeczywistość?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2010-01-06 10:31:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości news:

    > ja też naukę jazdy. Bo jak ktoś nie umie jeździć po 20cm rozjeżdżonego
    > śniegu to może niech lepiej odda ten papierek co mu dali

    Jak już wszyscy oddadzą to napisz, wtedy będzie pole do takich dyskusji.

  • 44. Data: 2010-01-06 10:41:11
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz wydusił z siebie te słowy:

    > Jakiej rzeczywistości? Tej w której pługi nie odśnieżają, bo stoją w
    > korkach? Jakby wyjeżdżały wcześniej, to by w korkach spowodowanych
    > opadami nie stały. I kto tu zmienia rzeczywistość?

    wczesniej znaczy sie kiedy? Zanim zaczęło padac, zeby tym razem nie dać sie
    zaskoczyć zimie?

    :D

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 45. Data: 2010-01-06 11:10:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Wednesday, January 6, 2010, 9:45:37 AM, you wrote:

    > ja też naukę jazdy. Bo jak ktoś nie umie jeździć po 20cm rozjeżdżonego
    > śniegu to może niech lepiej odda ten papierek co mu dali

    Jasne, bo prawdziwi mistrzowie klawiatury jeżdżą po 20 cm
    rozjeżdzonego śniegu z taką samą szybkością jak na suchym. I dlatego
    ich wirtualne miasta nie blokują się w czasie opadów śniegu.

    Ileż złej woli trzeba, żeby udawać, że się nie rozumie, że samo
    zmniejszenie prądkości ruchu powoduje korki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 46. Data: 2010-01-06 11:12:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kuba,

    Wednesday, January 6, 2010, 10:41:11 AM, you wrote:

    > wczesniej znaczy sie kiedy? Zanim zaczęło padac, zeby tym razem nie dać sie
    > zaskoczyć zimie?

    Napisałem w tym wątku wystarczająco jasno, o co mi chodzi. Jeśli nie
    rozumiesz - nic na to nie poradzę.

    > :D

    I z czego rżysz? Wydaje Ci się, żeś dowcipny?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 47. Data: 2010-01-06 11:16:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Jakiej rzeczywistości? Tej w której pługi nie odśnieżają, bo stoją w
    > korkach? Jakby wyjeżdżały wcześniej, to by w korkach spowodowanych
    > opadami nie stały.

    Po pierwsze: odśnieżają. Po drugie: jak odśnieżają i dalej pada to korki
    od razu powstają. Po trzecie: wcześniej, czyli przed opadami, pługi nie
    mają co odśnieżać.

    > I kto tu zmienia rzeczywistość?

    Ty.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 48. Data: 2010-01-06 11:17:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz wydusił z siebie te słowy:

    > Napisałem w tym wątku wystarczająco jasno, o co mi chodzi. Jeśli nie
    > rozumiesz - nic na to nie poradzę.

    > I z czego rżysz? Wydaje Ci się, żeś dowcipny?

    wydaje mi sie, ze jestes dupek :P

  • 49. Data: 2010-01-06 11:33:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 06 Jan 2010 11:10:16 +0100, osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > Jasne, bo prawdziwi mistrzowie klawiatury jeżdżą po 20 cm rozjeżdzonego
    > śniegu z taką samą szybkością jak na suchym. I dlatego ich wirtualne
    > miasta nie blokują się w czasie opadów śniegu.

    nie dlatego właśnie powodują wypadki. Jak nie masz warunków do szybkiej
    jazdy to jedziesz wolno.

    > Ileż złej woli trzeba, żeby udawać, że się nie rozumie, że samo
    > zmniejszenie prądkości ruchu powoduje korki.

    bzdura. według Twojej teorii największe korki powinny być w strefie
    zamieszkania bo tam się jeździ wolno, a zwiększanie prędkości do
    nieskończoności zapobiega wszelkim korkom i zwiększa przepustowość drogi
    do nieskończoności.

  • 50. Data: 2010-01-06 13:11:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Teraz Ty pitolisz jak drogowcy. Dlaczego czekać aż przestanie padać?
    > Żeby móc narzekać jak drogowcy, że przez korki nie mogą odśnieżać, bo
    > na drogach za dużo samochodów? Drogowcy mają wyjeżdżać na drogi od
    > razu - jak zaczyna padać. Żeby nie dopuszczać do tworzenia się grubej
    > warstwy błota. A nie po fakcie stać w korkach i udawać, że coś robią.

    A polowa tej grupy, w tym zapewne Ty i reszta narzekajacych, powinna teraz
    pracowac, a nie siedziec na usenecie i udawac przed szefem, ze cos robia.
    Hipokryzja wieje na kilometr.

    Pozdrawiam
    Kamil