  • 21. Data: 2010-01-04 23:10:16
    Temat: Re: Brawo dla drogowców w Nowy Rok
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail y...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > grunt to cokolwiek by sie działo to narzekać.
    > Na drogowców, na PO, na PiS, na Prerzydenta, na opony, na sol, na Straż
    > Miejska, na radary, na przepisy ...

    ja narzekam ze mi osiedle posypuja, a ja lubie białe ulice i nie wiem komu
    one przeszkadzaja na osiedlach gdzie jest ograniczenie do 30km/h

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 22. Data: 2010-01-04 23:53:46
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę:
    > Pierwsze sensowne co googlarka wypluła

    Kuchwa, czytajac Twoje posty spodziewalem sie glebszego spojrzenia na
    sprawe...

    Przeciez to jest JEDYNY taki przypadek w Polsce jaki pamietam - jedyny, ze
    drogowcy "naprawde zaspali" - i to za sprawa jednego kolesia, ktory poniosl
    zdaje sie konsekwencje. I to wina jednego "odpowiedzialnego" a nie
    "drogowcow".

    Zima jest zimno - i pada - zeby utrzymac wszystko w czarnej nawierzchni, na
    jedna piaskarke musialaby przypadac jedna ulica - kto by za to zaplacil ?

    Czy kierowcy juz zupelnie powariowali i najchetniej jezdziliby pod kloszem,
    w stalej temperaturze +18C ? Poki co to przyroda decyduje o pogodzie, a nie
    marudzenie plastikowych ludzi, ktorym przeszkadza troche bialego na drodze.

    A chodnik przed domem posypaliscie ?

    p, zul

  • 23. Data: 2010-01-05 09:44:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    vwojtas pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:hht11u$1fp1$1@news2.ipartners.pl...

    > Kolejny "miszcz" suchej i prostej.
    > Ludzie pojedzcie do Austrii czy Skandynawi, tam nikt nie sypie solą.
    > Najłatwiej zwalić brak swoich umiejętności i dobrych opon na drogowców.

    Hehe, tylko nie bardzo wiem, do czyjego postu pijesz?
    Ja tam bardzo lubię drogi niesypane solą, białe i odśnieżaną z umiarem,
    tzn, tyle żeby śnieg był przejezdny z rozsądną prędkością.
    Jednakże przestaje to być frajdą, jeśli mam dokoła tłumu takich którzy
    śniegu nie lubią, boją się, nie potrafią, a koniecznie muszą jechać.
    I tak przez dajmy na to 500km.

  • 24. Data: 2010-01-05 09:55:35
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Jakub Witkowski pisze:
    > (...)

    > Potwierdzam - było coś takiego. :) Mam co prawda wrażenie, że
    > chyba jeszcze kolorem się różnił, ale to drobiazg. ;)

    Się zgadza. Mieszalniki do pasz były zielone, betoniarki - pomarańczowe
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 25. Data: 2010-01-05 10:05:39
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Artur Maśląg pisze:
    > Kuba (aka cita) pisze:
    > (...)
    >
    > Ja nie, jak tak? Autor wątku pozdrawia radosnych drogowców, którzy
    > na DK7 na długości 200 kilometrów od godz. 14 nic w zasadzie nie
    > zrobili, drugi mu wymyśla od mistrzów suchej i prostej, Ty się
    > przyłączasz z tekstami, jacy to ludzie są, ze o narzekaniu na wszystko
    > - jako żywo autor nie narzekał, Ty jak najbardziej.

    Nie, bądźmy poważni - oczywiście, że to było narzekanie, tyle że
    z pewnym przymrużeniem oka. Przecież to był Nowy Rok. Nie sądzę,
    aby drogowcy dysponowali 100% mocy w taki dzień. I nawet to
    rozumiem, w końcu też ludzie ;)

    A sam śnieg nie byłby dla mnie problemem gdyby nie dwa fakty:
    miałem do przejechania pół Polski, a ruch był spory i jak można
    się zapewne domyślić miejscami jechało się w żółwim tempie.

    > Nie, fakt pozostaje faktem, że pługów nie było.

    Może i były tylko akurat zjechały mi z oczu?
    Ja (i zona) nie widzieliśmy ani jednego, ale niektóre odcinki (w granicach
    miast zwłaszcza) były w miarę niedawno odśnieżone, za to inne chyba wcale.

  • 26. Data: 2010-01-05 10:43:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kuba,

> [...]
    > pada, a samochody służb odsnieżania stoją w zajezdni ..to przyłącze sie do
    > piętnowania.
    > Niestety każdy tylko narzeka, ale nic za tym nie idzie.
    > Jest zima i trzeba liczyc sie z tym, ze moze zalegać on na drodze. Służby
    > nie są czarodziejami i nie są w stanie odgarnąć całego kraju, bo ktoś tam
    > jechal 200km i nie spotkał pługu czy pisakarki.
    > Jeszcze nie widzialem, zeby ot tak sobie 'drogowcy' nie wyjechali z
    > zajezdni, bo spali, bo 'zima ich zaskoczyla', wiec takie pitolenie to nic
    > innego jak polskie przyzwyczajenia do narzekania na wszystko.

    Teraz Ty pitolisz jak drogowcy. Dlaczego czekać aż przestanie padać?
    Żeby móc narzekać jak drogowcy, że przez korki nie mogą odśnieżać, bo
    na drogach za dużo samochodów? Drogowcy mają wyjeżdżać na drogi od
    razu - jak zaczyna padać. Żeby nie dopuszczać do tworzenia się grubej
    warstwy błota. A nie po fakcie stać w korkach i udawać, że coś robią.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2010-01-05 10:44:18
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

> [...]
    > po ponad 200km, gdzieś w okolicach Olsztynka...
    >
    > Pozdrowienia dla mazowieckich drogowców ;)

    Pozdrowienia dla wielkopolskich drogowców.
    Szczególnie dla tych co pod Ostrowem Wlkp.
    odśnieżali w Sylwestra o północy.
    Pomachałem im butelką szampitra.

  • 28. Data: 2010-01-05 10:48:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wojciech,

    > Proszę:
    > Pierwsze sensowne co googlarka wypluła

    > Wydarzenie
    > http://tarnow.naszemiasto.pl/wydarzenia/440264.html

    > i wyrok
    > http://chrzanow.naszemiasto.pl/wydarzenia/474462.htm

    > Sprawa dotyczy słynnej Śliskiej Środy - 19 Stycznia 2005r - spadło wtedy
    > kilka (dosłownie!) centymetrów śniegu i 850.000 miasto stanęło.
    > łącznie z 2 (słownie DWOMA) pługo-piaskarkami.

    Czy Ty odróżniasz takie rzeczy jak "postawienie zarzutów" i "wyrok"?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2010-01-05 10:50:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kuba,

    [...]

    > Nie. Ale w przeciwieństwie do Ciebie znam różne realia i wiem, ze 200km to
    > kawał drogi, a w PL mamy tych dróg mimo wszystko sporo.
    > Ani Ty, ani ja nie wiemy, czy snieg padał, albo kiedy padał.
    > Uważasz, ze odsnieżanie ma jakikolwiek sens, w trakcie opadów?

    Oczywiście, że ma sens - nie dopuszcza do narastania problemu i
    zatrzymania ruchu!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2010-01-05 11:32:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Kuba,
    >
    > Monday, January 4, 2010, 8:27:44 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Oczywiście, że ma sens - nie dopuszcza do narastania problemu i
    > zatrzymania ruchu!

    "Opad" był - wiekszość drogi w leciutkim snieżku, takim co to
    daje jakieś 2 cm po dobie ;)