  • 1. Data: 2011-02-23 13:26:52
    Temat: Bravo 1.6 - przygasa przy skręcaniu.
    Od: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>

    Bez względu na to czy jest na PB czy LPG podczas skręcania w dowolną
    stronę silnik traci obroty i zdarza się, że się wyłączy. Problem nie
    występuje zawsze ale dość często.
    Mechanicznie i elektrycznie wydaje się, że jest wszystko ok. Wymieniana
    była maglownica ale nie kojarzę wymiany z powstaniem tego problemu.
    Z tego co udało się ustalić to nie tylko ja mam taki problem.

  • 2. Data: 2011-02-23 13:45:17
    Temat: Re: Bravo 1.6 - przygasa przy skręcaniu.
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "MMS" <nntp11@SPAM_interia.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > była maglownica ale nie kojarzę wymiany z powstaniem tego problemu.
    > Z tego co udało się ustalić to nie tylko ja mam taki problem.
    Wspomaganie hudrauliczne ?
    W megane jest elektryczny czujnik w odwodzie hydraulicznym , który powoduje
    podniesienie obrotów podczas skręcania kół - może taki czujnik jest
    niesprawny/niepodłączony?

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2011-02-23 13:45:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > była maglownica ale nie kojarzę wymiany z powstaniem tego problemu.
    > Z tego co udało się ustalić to nie tylko ja mam taki problem.

    Tak i lepiej nic z nim nie rób.
    Jak w serwisie zaczęli grzebać w mojej 2 letniej Alfie 146 w celu
    naprawienia tej usterki, to ją doprowadzili do dwukrotnej wymiany bloku
    silnika, a chyba do końca nie doszli co było przyczyną tego problemu.

  • 4. Data: 2011-02-23 17:21:02
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-02-23 13:26, MMS wrote:
> [...]
    > była maglownica ale nie kojarzę wymiany z powstaniem tego problemu.
    > Z tego co udało się ustalić to nie tylko ja mam taki problem.

    może coś wypięte...
    a jak stoisz na postoju i kręcisz to też obroty spadają?
    może coś z wspomaganiem?

  • 5. Data: 2011-02-23 17:35:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-23 13:45, Cavallino pisze:

> [...]
    > naprawienia tej usterki, to ją doprowadzili do dwukrotnej wymiany bloku
    > silnika, a chyba do końca nie doszli co było przyczyną tego problemu.

    ROTFL :P
    Kolejne rewelcje kałvallino.

    --
    Karolek

  • 6. Data: 2011-02-23 17:52:05
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Jak w serwisie zaczęli grzebać w mojej 2 letniej Alfie 146 w celu
    > naprawienia tej usterki, to ją doprowadzili do dwukrotnej wymiany bloku
    > silnika, a chyba do końca nie doszli co było przyczyną tego problemu.

    a co ma blok silnika do układu elektrycznego lub maglownicy? Równie dobrze
    mogli dwa razy wymienić tylne koło w samochodzie sąsiada, myślę że związek
    byłby podobny

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 7. Data: 2011-02-23 18:31:00
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

> [...]
    > była maglownica ale nie kojarzę wymiany z powstaniem tego problemu.
    > Z tego co udało się ustalić to nie tylko ja mam taki problem.

    A wspomaganie jakiego typu jest? Czy nie jest to elektryczno-hydrauliczne?
    Znaczy się pompa wspomagania jest elektryczna. Jej wydajność jest wtedy
    zmienna w zależności czy kręcisz kierownicą czy nie. Jak kręcisz to czujnik
    skrętu powinien dac sygnał do pompy żeby zwiekszyła obroty. W niektórych
    autach jednocześnie lekko zwiększają się wtedy obroty silnika. Nie wiem czy
    to dobra droga ale jeśli masz ten typ wspomagania to może sprawdź ten
    czujnik skrętu.Chyba że na forum fiata sugerują coś innego.

  • 8. Data: 2011-02-23 20:03:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2011 17:35:25 +0100, Karolek wrote:

    >ROTFL :P
    >Kolejne rewelcje kałvallino.

    Jakbys siedzial na grupie tak dlugo jak on, to bys sie nie smial.

    J.

  • 9. Data: 2011-02-23 20:11:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-23 20:03, J.F. pisze:

    > Jakbys siedzial na grupie tak dlugo jak on, to bys sie nie smial.

    Twierdzisz, ze dlugie przybywanie na grupie zle dziala na mozg?

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2011-02-23 20:30:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Jakbys siedzial na grupie tak dlugo jak on, to bys sie nie smial.

    Mówisz, że tak długi pobyt na grupie powoduje uwielbienie dla Ceeda,
    obsesję na punkcie kapeluszników oraz inne zmiany chorobowe objawiające
    się np. manipulacją cytatów wypowiedzi przedpisców?