-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bravo 1.6 - przygasa przy skręcaniu.
Date: Wed, 23 Feb 2011 18:31:00 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <ik3g8e$olg$1@news.onet.pl>
References: <ik2udk$oh2$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host23-89-206-48.limes.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1298482254 25264 89.206.48.23 (23 Feb 2011 17:30:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Feb 2011 17:30:54 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ik2udk$oh2$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
X-Antivirus: avast! (VPS 110223-0, 2011-02-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2352462
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "MMS" <nntp11@SPAM_interia.fm> napisał w wiadomości
news:ik2udk$oh2$1@news.onet.pl...
> Bez względu na to czy jest na PB czy LPG podczas skręcania w dowolną
> stronę silnik traci obroty i zdarza się, że się wyłączy. Problem nie
> występuje zawsze ale dość często.
> Mechanicznie i elektrycznie wydaje się, że jest wszystko ok. Wymieniana
> była maglownica ale nie kojarzę wymiany z powstaniem tego problemu.
> Z tego co udało się ustalić to nie tylko ja mam taki problem.
A wspomaganie jakiego typu jest? Czy nie jest to elektryczno-hydrauliczne?
Znaczy się pompa wspomagania jest elektryczna. Jej wydajność jest wtedy
zmienna w zależności czy kręcisz kierownicą czy nie. Jak kręcisz to czujnik
skrętu powinien dac sygnał do pompy żeby zwiekszyła obroty. W niektórych
autach jednocześnie lekko zwiększają się wtedy obroty silnika. Nie wiem czy
to dobra droga ale jeśli masz ten typ wspomagania to może sprawdź ten
czujnik skrętu.Chyba że na forum fiata sugerują coś innego.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.11 20:03 J.F.
- 23.02.11 20:11 Karolek
- 23.02.11 20:30 Artur Maśląg
- 23.02.11 20:50 J.F.
- 23.02.11 21:19 Artur Maśląg
- 23.02.11 21:43 Cavallino
- 23.02.11 23:29 J.F.
- 23.02.11 23:41 J.F.
- 24.02.11 08:58 MMS
- 24.02.11 09:00 MMS
- 24.02.11 09:02 MMS
- 24.02.11 09:20 MMS
- 24.02.11 09:51 MMS
- 24.02.11 10:12 Cavallino
- 24.02.11 10:34 Mathew Kosecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=