    From: "Agent" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bravo 1.6 - przygasa przy skręcaniu.
    Date: Wed, 23 Feb 2011 18:31:00 +0100

    Użytkownik "MMS" <nntp11@SPAM_interia.fm> napisał w wiadomości
    news:ik2udk$oh2$1@news.onet.pl...
    > Bez względu na to czy jest na PB czy LPG podczas skręcania w dowolną
    > stronę silnik traci obroty i zdarza się, że się wyłączy. Problem nie
    > występuje zawsze ale dość często.
    > Mechanicznie i elektrycznie wydaje się, że jest wszystko ok. Wymieniana
    > była maglownica ale nie kojarzę wymiany z powstaniem tego problemu.
    > Z tego co udało się ustalić to nie tylko ja mam taki problem.

    A wspomaganie jakiego typu jest? Czy nie jest to elektryczno-hydrauliczne?
    Znaczy się pompa wspomagania jest elektryczna. Jej wydajność jest wtedy
    zmienna w zależności czy kręcisz kierownicą czy nie. Jak kręcisz to czujnik
    skrętu powinien dac sygnał do pompy żeby zwiekszyła obroty. W niektórych
    autach jednocześnie lekko zwiększają się wtedy obroty silnika. Nie wiem czy
    to dobra droga ale jeśli masz ten typ wspomagania to może sprawdź ten
    czujnik skrętu.Chyba że na forum fiata sugerują coś innego.