  • 51. Data: 2011-03-03 09:18:51
    Temat: Re: Bravo 1.6 - przygasa przy skręcaniu.
    Od: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>

    W dniu 02.03.2011 19:43, MZ pisze:

    > Sprawdź przewody WN. Skoro krokowy wymieniony, to może kable mają
    > przebicie i dotykają do bloku zwierając. Odpal w ciemnym miejscu i
    > sprawdź czy nie pojawiają się iskry.

    Przewody, świece, cewka, silnik krokowy, to wszystko było wymieniane.
    Wydaje się, że to wszystko jest ok.
    Ale jak pisałem na zimnym nie ma przygasania. Jak się rozgrzeje, to
    zaczyna się problem.

  • 52. Data: 2011-03-03 10:56:45
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 09:17, MMS pisze:

    > Na zimnym, jest ok. Nie przygasa.

    Gdyby na benzynie było OK, a cuda na gazie to obstawiałbym regulację.
    Tak właśnie miałem i pomogło baaardzo delikatne i kilkukrotne
    regulowanie bypassa na reduktorze. U mnie symptomy były takie, że auto
    czasami przygasało też w momencie kiedy chodził dłuższy na luzie (np.
    czekając na światła) i próbowało się dość energicznie ruszyć. Objawiało
    się to również lekkim falowaniem obrotów po dłuższym staniu na luzie w
    momencie gdy auto było rozgrzane. Na zimny zasadniczo było OK. Obejściem
    było pamiętanie żeby po dłuższym staniu przegazować przed puszczeniem
    sprzęgła. Przy czym było to lekko niedeterministyczne (zwłaszcza jak
    chciałem to wyregulować to auto zwykle działało bez zarzutu:). Regulacja
    bypassu poprawiła sytuację, ale trzeba było regulować na rozgrzanym (tak
    uczciwie) silniku. Podejrzewam że właśnie tu był pies pogrzebany bo
    gazownik niby rozgrzewał silnik do regulacji ale jakoś tak nie do końca.
    Po zmianie bywało w drugą stronę, tzn do momentu kiedy się całkiem nie
    rozgrzał takie rzeczy się zdarzały ale już okazjonalnie. Z dwojga złego
    wolałem pilnować się do momentu rozgrzania silnika niż od tego momentu.
    Dotyczyło to jednak tylko gazu. Nie wiem jaką masz instalację, jak
    wpiętą itd, chyba pora gazownika zapytać.

    --
    MZ

  • 53. Data: 2011-03-03 11:25:32
    Od: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>

    W dniu 03.03.2011 10:56, MZ pisze:

    > Dotyczyło to jednak tylko gazu. Nie wiem jaką masz instalację, jak
    > wpiętą itd, chyba pora gazownika zapytać.

    To występuje i na PB i na LPG.
    Instalacja II gen AL-700.
    Nie wiem już gdzie szukać :(