  • 1. Data: 2012-05-17 13:36:14
    Temat: Brak widocznosci plikow w TC a w eksplorerze sa
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Wiem, że to może nie ta grupa, ale zapytam.
    Co moze byc przyczyna, ze w TotalCommander czesc plikow i katalogow
    nie jest wyswietlanych, natomiast w klasycznym windowsowym
    eksploratorze je widac. Dla przykladu w TC nie widac katalogu \windows
    \system32\drivers\etc (chodzi o etc) a eksplorerze on jest widoczny.
    Tak samo w TC nie widac plikow sys w katalogu \windows
    \system32\drivers a w eksplorerze tak. Przy okazji w TC ma wlaczony
    podglad wszystkich plikow. W atrybutach pliku i katalogu nie sa ona
    jako ukryte. A chodzi o Win7.

  • 2. Data: 2012-05-17 13:59:07
    Temat: Re: Brak widocznosci plikow w TC a w eksplorerze sa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.05.2012 13:36, slawek7 pisze:
    > Wiem, że to może nie ta grupa, ale zapytam.

    Paszoł won!

  • 3. Data: 2012-05-17 14:05:39
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...

    > Wiem, że to może nie ta grupa, ale zapytam.

    Jak już musisz...

    Konfiguracja / opcje / wyświetlanie / pokaż pliki ukryte/systemowe

    in english coś a'la (pisane z pamięci)

    configurations / options / display / show all files

  • 4. Data: 2012-05-17 14:13:25
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    > Konfiguracja / opcje / wyświetlanie / pokaż pliki ukryte/systemowe

    Powyżej napisałem że wyświetlanie plików systemowych jest włączone!!

  • 5. Data: 2012-05-17 14:17:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    > Powyżej napisałem że wyświetlanie plików systemowych jest włączone!!

    No to konto musisz mieć z uprawnieniami admina i ewentualnie uruchom TC
    prawym klawiszem myszy i wybierz "uruchom jako administrator". Jak dalej nie
    będzie widać, to już nie mam pomysłów.

  • 6. Data: 2012-05-17 14:57:32
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawym klawiszem myszy i wybierz "uruchom jako administrator". Jak dalej
    > nie będzie widać, to już nie mam pomysłów.

    Wygląda na dodatkowo definiowane filtry, co należy do funkcjonalności TC.
    Więcej na innej grupie.

  • 7. Data: 2012-05-18 07:58:54
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    > Wygląda na dodatkowo definiowane filtry, co należy do funkcjonalności TC.
    > Więcej na innej grupie.

    Możesz podrzucić nazwę?

  • 8. Data: 2012-05-18 08:47:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 May 2012 14:17:54 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):
    > No to konto musisz mieć z uprawnieniami admina i ewentualnie uruchom TC
    > prawym klawiszem myszy i wybierz "uruchom jako administrator". Jak dalej nie
    > będzie widać, to już nie mam pomysłów.

    w win 7/64 dzieja sie cuda.
    niektore pliki, i najwyrazniej katalogi sa mapowane ambitnie.
    np w jednym okienku
    C:\Windows\System32\drivers>where telnet
    INFORMACJE: Nie można odnaleźć plików danych wzorców.

    a w drugim
    C:\Windows\System32\drivers>where telnet
    C:\Windows\System32\telnet.exe

    w jednym
    C:\Windows\System32\drivers>dir
    Katalog: C:\Windows\System32\drivers
    6 plik(ów) 3 470 978 bajtów
    5 katalog(ów) 27 783 806 976 bajtów wolnych

    C:\Windows\System32\drivers>dir etc
    Katalog: C:\Windows\System32\drivers\etc
    6 plik(ów) 24 167 bajtów
    2 katalog(ów) 27 783 806 976 bajtów wolnych

    (a powyzej niby nie bylo etc )

    w drugim okienku - pelno plikow, wiec sie ogranicze
    C:\Windows\System32\drivers>dir e*
    Katalog: C:\Windows\System32\drivers
    6 plik(ów) 4 207 920 bajtów
    2 katalog(ów) 27 783 806 976 bajtów wolnych

    w jednym
    C:\Windows\System32\drivers>where /r \windows hosts
    C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-w..nfrastr
    ucture-other_31bf3848ad364a3
    5_6.1.7600.16385_none_6079f415110c0210\hosts

    w drugim
    C:\Windows\System32\drivers>where /r \windows hosts
    C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
    C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-w..nfrastr
    ucture-other_31bf3848ad364a3
    5_6.1.7600.16385_none_6079f415110c0210\hosts

    jedno to cmd odpalony z TC, drugi to cmd odpalony ze start menu.
    w taskmgr jest
    cmd
    cmd *32

    w tc mozna wpisac cd etc i wejdziemy tam ... ale pliku hosts nie da sie
    zapisac. I nie wiem - chroniony, czy nie ma go tak naprawde ..
    telnet.exe tez nie ma.

    J.

  • 9. Data: 2012-05-18 10:27:37
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 18 May 2012 08:47:42 +0200,
    J.F. <j...@p...onet.pl> screamed:
> [...]
    > INFORMACJE: Nie można odnaleźć plików danych wzorców.
    >
    > a w drugim
    > C:\Windows\System32\drivers>where telnet

    W 7 telnet trzeba sobie "zażyczyć". W drugim systemie ktoś
    telnet doklikał.

    > w tc mozna wpisac cd etc i wejdziemy tam ... ale pliku hosts nie da sie
    > zapisac. I nie wiem - chroniony, czy nie ma go tak naprawde ..
    > telnet.exe tez nie ma.

    Hosts jest domyślnie ustawiony tylko do odczytu (pomijam uprawnienia).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 10:25:40 user up 13172 days, 22:20, 1 user, load average: 0.02, 0.71, 0.90 ]

    A computer program does what you tell it to do, not what you want it to do.

  • 10. Data: 2012-05-18 11:31:45
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Ale to wszystko wygląda jakby MS ukrywał przed użytkownikiem to co
    robi system, a tak nie powinno być.
    Czy ma jakiegoś opisu zachowania Win7