  • 11. Data: 2012-05-18 12:55:19
    Temat: Re: Brak widocznosci plikow w TC a w eksplorerze sa
    Od: IDKrzych <_...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-18 10:27, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Fri, 18 May 2012 08:47:42 +0200,
    > J.F.<j...@p...onet.pl> screamed:

    > W 7 telnet trzeba sobie "zażyczyć". W drugim systemie ktoś
    > telnet doklikał.

    ale On pisze o jednym systemie ...
    ma tylko dwa różne okienka cmd otwarte.

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 12. Data: 2012-05-18 13:02:45
    Od: IDKrzych <_...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-18 08:47, J.F. pisze:
    > w win 7/64 dzieja sie cuda.
    > niektore pliki, i najwyrazniej katalogi sa mapowane ambitnie.

    > ....ciach....

    > jedno to cmd odpalony z TC, drugi to cmd odpalony ze start menu.
    > w taskmgr jest
    > cmd
    > cmd *32

    Programy 32bitowe (oznaczane w taskmgr właśnie przez *32) mają niektóre
    ścieżki systemowe inaczej virtualizowane niż dla 64bitów.
    Na moje tutaj jest przyczyna - w zależności od okna patrzysz na zupełnie
    inne miejsca.

  • 13. Data: 2012-05-18 13:34:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "IDKrzych" napisał w wiadomości

> [...]
    >niektóre ścieżki systemowe inaczej virtualizowane niż dla 64bitów.
    >Na moje tutaj jest przyczyna - w zależności od okna patrzysz na

    Musialbym sie przyjrzec dokladniej, ale to mi nie wyglada na prosta
    podmianke, tylko jakies ambitne laczenie.

    Ten telnet tez jest teraz jakims dll opisanym w rejestrze ..

    J.

  • 14. Data: 2012-05-18 13:37:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slawek7" napisał w wiadomości grup
    >Ale to wszystko wygląda jakby MS ukrywał przed użytkownikiem to co
    >robi system, a tak nie powinno być.

    A nie zauwazyles ze taka teraz tendencja ?
    Uzytkownik juz nie jest administratorem, tylko klientem MS lub innej
    firmy.
    I ma prawo do zainstalowania podpisanych aplikacji.

    J.

  • 15. Data: 2012-05-18 15:44:31
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 18 May 2012 12:55:19 +0200,
    IDKrzych <_...@p...onet.pl> screamed:

    > ale On pisze o jednym systemie ...
    > ma tylko dwa różne okienka cmd otwarte.

    Faktyczne. Nie zauważyłem. Cóż... pomogłoby wklejenie co poda
    echo $PATH
    ...ale to już nie materiał na tę grupę.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 15:43:44 user up 13172 days, 3:38, 1 user, load average: 0.02, 0.71, 0.90 ]

    You forgot to do your backup 16 days ago. Tomorrow you will need that version.

  • 16. Data: 2012-05-18 19:12:52
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    > Możesz podrzucić nazwę?

    Weź mnie nie rozbrajaj... UGD, albo jak chcesz - STFW.
    O oczywistościach nawet nie wspomnę.

  • 17. Data: 2012-05-21 13:33:50
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Musialbym sie przyjrzec dokladniej, ale to mi nie wyglada na prosta
    > podmianke, tylko jakies ambitne laczenie.
    >
    > Ten telnet tez jest teraz jakims dll opisanym w rejestrze ..

    Wyjasnienie + eot:

    "File System Redirector
    The %windir%\System32 directory is reserved for 64-bit applications. Most
    DLL file names were not changed when 64-bit versions of the DLLs were
    created, so 32-bit versions of the DLLs are stored in a different directory.
    WOW64 hides this difference using a file system redirector.
    In most cases, whenever a 32-bit application attempts to access
    %windir%\System32, the access is redirected to %windir%\SysWOW64. Access to
    %windir%\lastgood\system32 is redirected to %windir%\lastgood\SysWOW64.
    Access to %windir%\regedit.exe is redirected to
    %windir%\SysWOW64\regedit.exe. [...]"
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa384187%28V
    S.85%29.aspx?ppud=4

    On 64-bit Windows versions, some files and folders shown by Windows Explorer
    are not shown by Total Commander
    http://www.ghisler.ch/wiki/index.php/On_64-bit_Windo