  • 11. Data: 2017-02-10 17:44:10
    Temat: Re: Brak uchwytu do holowania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup
    W dniu 10.02.2017 o 16:57, J.F. pisze:

    >da się (z twoich okolic to z A4 z Pietrzykowic do Wrocławia na
    >Robotniczą więcej to nie kosztowało)
    >No i poniżej 200zł zwykle kosztuje Assistance premium z dwoma
    >holowaniami po 200-500km (w zależności od firmy) każde

    Ale to co roku, a po co placic z gory za lawete, ktora moze wcale nie
    byc potrzebna ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-02-10 21:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ile teraz laweta kosztuje - da sie kilka km przewiezc za 300 zl ?

    Da się i za 100zł jak sie dobrze trafi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 13. Data: 2017-02-10 21:45:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2017 07:26:31 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > W manualnej z wyjatkiem kola wstecznego biegu wszystko jest zazebione i sie kreci.

    No nie, bo skoro jest na luzie, to walek od silnika jest rozpiety od
    walka zdawczego.

    Choc opory oczywiscie powoduja, ze i on sie kreci.

    J.

  • 14. Data: 2017-02-10 21:51:07
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 10.02.2017 o 16:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ile teraz laweta kosztuje - da sie kilka km przewiezc za 300 zl ?

    Za 300pln to 150km laweta wiozła w niedzielę.
    Czyli wychodzi 1pln/km, trasę liczą w dwie strony.
    Przy krótkiej tracie może to być 1,50pln, może też być
    jakaś minimalna np. 50pln przy krótkich dystansach.

    --
    --- xyz

  • 15. Data: 2017-02-10 22:34:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystko sie kreci z wyjatkiem jednego kola wstecznego biegu. W manualnej
    synchronizowanej skrzyni biegow wszystkie kola sa zazebione a na luzie nie sa
    polaczone w walkiem glownym. Tarcie pomiedzy walkiem glownym a kolami kol zebatych
    powoduje ze sie obracaja i napedzaja choinke. Nie zazebione jest tylko kolo zebate
    wstecznego. Pytanie bylo czy sie cos obraca. I sie obraca chociaz przenosi maly
    moment obrotowy. Nie obraca sie jeszcze walek sprzeglowy ale obraca sie na nim kolo
    zebate najczesciej IV biegu i lozysko pomiedzy walkiem glownym i sprzeglowym.

  • 16. Data: 2017-02-10 23:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xyz x...@i...pl ...

    > Za 300pln to 150km laweta wiozła w niedzielę.
    > Czyli wychodzi 1pln/km, trasę liczą w dwie strony.
    > Przy krótkiej tracie może to być 1,50pln, może też być
    > jakaś minimalna np. 50pln przy krótkich dystansach.

    1pln za km laweta? Jakos srednio wierze zeby to była jakas oficjalna
    oferta.
    W Poznaniu nie sadze aby ktokolwiek ponizej 100zł przyjechał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 17. Data: 2017-02-10 23:21:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2017 13:34:19 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > sprzeglowy ale obraca sie na nim kolo zebate najczesciej IV biegu i
    > lozysko pomiedzy walkiem glownym i sprzeglowym.

    No to nie calkiem
    http://www.wykop.pl/link/1506743/ciekawa-symulacja-z
    asady-dzialania-manualnej-skrzyni-biegow/

    Jesli holujemy, silnik stoi, sprzeglo nie jest wcisniete, to stoi
    pierwsze kolo zebate, stoi caly dolny walek posredni, a wiec stoi i
    reszta kol zebatych.
    Kreci sie (napedzany przez kola) walek wyjsciowy, kreca sie
    synchronizatory i lozyska gornego walka.

    Tylko ... to skrzynia RWD, takich to teraz prawie nie ma.
    A takie od FWD to prawde mowiac nie wiem jak dokladnie zrobione ...
    jakos inaczej.

    J.

  • 18. Data: 2017-02-11 09:53:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Do ciągnięcia przyczepki chyba.

    > Wkręcane oczka to z przodu raczej.

    A ja mam jedno i dziury z gwintem z przodu i z tyłu za zaślepkami w
    zderzakach. Niezależnie od tego, z tyłu jest "uszko", pozwalające
    przypiąć w czasie transportu na lawecie.

    --
    Yogi(n)

  • 19. Data: 2017-02-11 15:07:37
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 10 Feb 2017 22:00:37 +0000, Budzik wrote:

    > 1pln za km laweta? Jakos srednio wierze zeby to była jakas oficjalna
    > oferta.
    > W Poznaniu nie sadze aby ktokolwiek ponizej 100zł przyjechał.

    Powiem więcej, dwa razy miałem okazję ściągać pojazdy o MW > 2000kg w
    obrębie Poznania i poniżej 200zł nie dało rady. Zazwyczaj dyskusja
    kończyła się na "panie, 2tony to ja nie bardzo..." może jakieś małe
    miejskie się da, ale nie prawdziwy samochód ;)

    Tomek.