eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingBrak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje › Re: Brak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje
  • Data: 2012-08-05 23:06:12
    Temat: Re: Brak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje
    Od: Przemek O <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-05 10:33, Kviat pisze:

    > Było w kontekście tego, że ktoś się zdziwił i zaprotestował, bo 10
    > krotność wydawała mu się zbyt duża :)
    > Zapewne teraz się zdziwił jeszcze bardziej, gdy się dowiedział jak jest
    > faktycznie.

    Piszecie o czym innym. To co opisujecie jest normalne i zrozumiałe.
    To czemu się dziwiłem, to to, że bank pożycza 100 jednostek, a później z
    tego pożycza 10 razy więcej (a przynajmniej tak to było napisane). Co
    jest bzdurą, bo nie może pożyczyć więcej niż ma. I tylko o to chodziło.
    Tak więc zaszło, delikatnie mówiąc, nieporozumienie.

    pozdrawiam,
    Przemek O.