  • Data: 2020-07-24 09:49:34
    Temat: Re: Brak przeglądu za granicą - jak reaguje policja.
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/07/2020 19:10, J.F. wrote:
    > Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jak trzeba wplacic pieniadze, to przeszkod jakos mniej ;-)

    Trzeba przerejestrowac auto. Mam sasiada Wlocha wojskowego, ktory w
    ramach NATO jest tu na 4letnim kontrakcie. Przyjechal swoim Golfem i
    przerejestrowal. Musial zalozyc dodatkowe przeciwmgielne na tyl, bo w UK
    jest po drugiej stronie i opcje naklejki na przedni lewy reflektor albo
    wymiane lamp. Wybral naklejke. Troche mniej upierdliwie niz w Polsce
    przy rejestracji Anglika.

    > Co pół roku obowiązkowa wycieczka do Francji, żeby kamera na promie też
    > go złapała.

    Pewnie trzeba wyjechac i nie wracac przez x czasu zeby to dzialalo.

    > Nie uwazala jak robila, to teraz niech robi jak uwaza :-)

    Nie sadzae aby byla jakakolwiek wymiana informacji w tym zakresie. Skoro
    mandaty nie przychodza.