  • Data: 2020-07-24 12:19:05
    Temat: Re: Brak przeglądu za granicą - jak reaguje policja.
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-07-2020 o 10:25, K pisze:
> [...]
    tration/registration-abroad/index_en.htm

    > Wlasnie mi sie przypomnialo, ze w Polsce jest identycznie. Wynajmowalem
    > mieszkanie w Polsce rodzinie z Ukrainy i oni mi wlasnie powiedzieli, ze
    > musieli jezdzic na przeglad na Ukraine bo w Polsce nie mozna zrobic
    > przegladu auta zarejestrowanego za granica. Auta chyba nie mogli
    > przerejestowac bo bylo w kredycie i bank mial jakies obiekcje. To bylo w
    > kazdym razie 2-3 lata temu wiec moglo sie cos zmienic choc nie sadze.

    Zapewne na Ukrainie jest jak w Polsce, że przegląd może wykonać tylko
    osoba upoważniona przez urząd, chyba wojewodę. Więc polski diagnosta
    może wbić swoją pieczątkę w ukraińskim dowodzie rejestracyjnym, ale dla
    prawa ukraińskiego nie będzie miała ona żadnej wartości.
    Podobnie polski samochód możemy przebadać w Niemczech, ale według
    polskiego prawa nadal będzie to samochód bez przeglądu.

    yabba