  • 11. Data: 2011-04-08 11:55:00
    Temat: Re: Brak paliwa - benzyna a diesel
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > cos potastales, w benzyniakach nie ma problemu,
    > zazwyczaj to diesle bywaly klopotliwe w przypadku braku paliwa, choc teraz w
    > dobie pomp pomocniczych w zbiorniku i to juz przestaje byc problem,

    ani w starenkim 1.9TD by Fiat ani w nowszym 2,4JTD po skonczeniu sie
    ropy wlewalem paliwo do baku i jechalem dalej (trzeba pokrec troche
    wiecej)

  • 12. Data: 2011-04-08 12:14:15
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-04-08 11:48, WS wrote:

    > A co z pompa paliwa? Nie moze sie np. zatrzec chodzac na sucho?
    >
    > WS

    a żeby chodziła pompa paliwa to musi chodzić silnik, a żeby chodził
    silnik musi mieć paliwo yntelygencie... chyba, że masz auto zagazowane...

  • 13. Data: 2011-04-08 12:19:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Kwi, 12:14, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > a eby chodzi a pompa paliwa to musi chodzi silnik, a eby chodzi
    > silnik musi mie paliwo yntelygencie... chyba, e masz auto zagazowane...

    Ja mam elektryczna w baku i chodzi po wlaczeniu zaplonu. Wdziales
    gdzies spalinowa? Tzn. uwazasz,ze pompa podaje paliwo dopiero po
    uruchomieniu silnika? To skad sie tam bierze paliwo przed
    uruchomieniem - yntelygencie... ;)

    WS

  • 14. Data: 2011-04-08 12:20:44
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    > gdzies spalinowa? Tzn. uwazasz,ze pompa podaje paliwo dopiero po
    > uruchomieniu silnika? To skad sie tam bierze paliwo przed

    zawor zwrotny.

  • 15. Data: 2011-04-08 12:32:16
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Kwi, 12:20, "Michal Gut"
    <m...@w...pl> wrote:

    > zawor zwrotny.

    no, ale mowimy o sytuacji, w ktorej paliwo sie skonczylo ;)

    PS. wiem, ze nie musi byc pompa elektryczna np. w Syrenie byla
    membranowa "napedzana" roznica cisnien w bloku silnika, ale teraz juz
    chyba nikt takich udow nie robi...

  • 16. Data: 2011-04-08 13:06:05
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w
    wiadomosci
    .googlegroups.com
> [...]

    > byla membranowa "napedzana" roznica cisnien w bloku
    > silnika, ale teraz juz chyba nikt takich udow nie robi...

    Robia, w motocyklach.
    I dzieki temu sa niezawodne.

    Tmek

  • 17. Data: 2011-04-08 13:18:14
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-04-08 12:19, WS wrote:

    > Ja mam elektryczna w baku i chodzi po wlaczeniu zaplonu.

    pompa paliwa jest z reguły elektryczna znaffco

    > Wdziales
    > gdzies spalinowa?

    a co to ma do rzeczy?

    > Tzn. uwazasz,ze pompa podaje paliwo dopiero po
    > uruchomieniu silnika? To skad sie tam bierze paliwo przed
    > uruchomieniem - yntelygencie... ;)
    >
    > WS

    przy przekręceniu kluczyka pompa uruchamia się na chwile podając
    ciśnienie w układzie paliwowym... następny yntelygent

  • 18. Data: 2011-04-08 13:28:55
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Kwi, 13:06, "Tmek" <T...@d...ek> wrote:

    > Robia, w motocyklach.
    > I dzieki temu sa niezawodne.

    hm... w CBR f4i mam tez elektryczna, w GSXFie (gaznikowyn) nie bylo
    pompy - paliwo z baku splywalo grawitacyjnie

    WS

  • 19. Data: 2011-04-08 13:48:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-08, WS <L...@c...pl> wrote:

    > hm... w CBR f4i mam tez elektryczna, w GSXFie (gaznikowyn) nie bylo
    > pompy - paliwo z baku splywalo grawitacyjnie

    Bo to nie sa pompy a jedynie kraniki podcisnieniowe. Przy wylaczonym
    silniku kranik jest zamykany. Pompy sa przewaznie w motocyklach gdzie
    najnizsza czesc zbiornika nie jest na dostatecznej wysokosci wzgledem
    gaznikow.

    --
    Artur

  • 20. Data: 2011-04-08 13:54:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Kwi, 13:48, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > silniku kranik jest zamykany. Pompy sa przewaznie w motocyklach gdzie
    > najnizsza czesc zbiornika nie jest na dostatecznej wysokosci wzgledem

    dokaldnie taki kranik mialem w GSXFie, pompy sa najczesciej (zawsze?)
    przy wtrysku

    WS